Posledné recenzie (16)
Drive (2011)
Atmosférou mi to trochu připomíná Taxikáře, až na to, že zde se to v hrdinovi přepne o poznání dřív...
Počiatok (2010)
Opět musím i přes určité (dvě) výhrady dát Nolanovi pět hvězd (ty půlky tu fakt chybí). Zaprvé mám stále problém s jeho akčními scénami a zadruhé s jím vytvořenými ženskými postavami. Obojí se však s přihlédnutím k tomu, že se jedná o snové sekvence, dá odpustit. Přestřelky mohou být ve snění nepřehledné a manželka je zde pouhou projekcí podvědomí...
Predátori (2010)
Tyjo, predátoři mají průzkumné ptáky, kteří jako by byli nakřížení z "té sovy ze Souboje titánů" a z Krakonošovy sojky.. :-) Vskutku tekutá postmodernita.