Recenzie (617)
Bohemian Rhapsody (2018)
Bomba a paráda v jednom. Rami super a Bryan Singer nesklamal tak isto. Mám rád Queen a tento film ma kurevsky potešil. Dokonca aj žena sa páčil a to Freddieho nemá nejak extra v láske.
Narcos (2015) (seriál)
Jednoducho bomba. Absolútna paráda. Tu sa superlatívmi nešetrí. Všetko sedí, od scenára, cez réžiu, až po samotných hercov a aj ne hercov. Čakal som slabšiu tretiu sériu, ale akosi ma veľmi prekvapila a musím povedať, že my sedela najviac asi. Musím si to zopakovať v kuse od začiatku.
Molly a jej hra (2017)
Bavilo ma to. Strašne ukecaný film, miestami som nestíhal, ale zvykol som si a potom to bola paráda.Herci jedna báseň, takže absolútne nič my nevadilo. Druhé pozretie je isté.
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Konečne Misia ako má byť. Bez srandy, ktorej je tam minimálne a bez tých všakovakých prezliekačiek kto sa hrá na koho. Možno trocha by som krátil, ale inak super film.
Hrdinovia ohňa (2017)
Čakal som niečo iné, ale akosi som sa pomýlil a dostal som veru vcelku super film. Herci boli fajn a na dve hodiny toho bolo akurát. Záver vyslovene potešil a prekvapil a nesklamal. Keďže som čakal niečo iné. Veľmi dobrý film.
Goliáš - Série 2 (2018) (séria)
Lepšia veru táto druhá séria. Malo to ťah na bránku a dokonca to skončilo tak klasicky ako to chodí v živote. Nie žiadny American Dream, ale tak ako ide život. Billy Bob zasa klasika, výborný.
Jack Irish (2016) (seriál)
Mne sa páčili obidve série. Samozrejme, že Guy je tam najsam najlepší, ale také množstvo vymakaných figuriek som už dávno nevidel nikde. Bavil som sa kráľovsky. Kopec srandy a vtipu a ešte k tomu aj príbeh plus klasická Austrália, kde sa môže stať naozaj všetko a každému. Takže vrelo odporúčam každému.
Vezmi si ma, kamoš (2017)
Takto dobre som sa dávno nezabavil. Mne tá komédia sadlo ako riť na šerbeľ. Dokonca aj žena sa fajne nasmiala a zabavila a aj ma pochválila dobrým výberom filmu. Sem tam nám spolu sadne nejaký film spoločný do noty. Vrelo odporúčam.
Mr. Mercedes (2017) (seriál)
Prvá séria úplná bomba, čo vlastne len naznačila prvá scéna. Som zvedavý na druhú, ktorá tiež sľubuje neskutočnú jazdu.
Zone Blanche (2017) (seriál)
Jednoznačná topka tohto roku čo som videl. Všetko bolo zaujímavé. Atmosféra, jednotlivé prípady a celkový dojem bomba. Žiadne nastavovanie a predlžovanie sa nekonalo.