Posledné recenzie (8)
Bromance (2015) (seriál)
Nepochopila jsem, proč dva třicátníci hrají dvacetileté. Nedávalo mi to smysl ani z děje, ale když si to tak někdo přál, tak holt budu přehlížet, že Megan Lai ten/ta naivní dvacítka fakt nejde, byť se snaží. Baron Chen to překonal a šlo to. Děj nepotřebuji, stačí mi i věčné procházení po krásách Tchaj-wanu. Milé a romantické.
Národ Z (2014) (seriál)
Raději tohle, než další sérii Walking Dead. Zombie tornádo, zunami? Radioaktivní zombie? Ano!
Star Trek: Enterprise (2001) (seriál)
Je rok 2016, za šestnáct let se narodí Zefram Cochrane, nevím, co se podle trekovské historie mělo stát tenhle rok, nicméně letos jsem se konečně podívala na Enterprise. Už vím, že jsem seriál měla vidět mnohem dříve, protože tohle je ten pravý Star Trek, tohle jsou ti praví objevitelé vesmíru, ty „pravé“ první kontakty. Žádný uhlazený design lodí, perfektně všechno fungující, když nastane problém, žádné svítící pičačinky a čáry máry při opravě, ale hezky svářečku do ruky a jde se na opravu. Do pěti minut nahodit pohon? Cha, cháá, jen si dva dny počkej kapitáne Archere, možná, možná, když nám hvězdy dopřejí. Idylické vztahy se zapšklými Vulkánci? Pfff, pokud by to šlo, tak by nás měli v rezervaci. A proč jsem začala Zeframem? No, protože po tomhle Star Treku reálně věřím, že se narodí a warp pohon vynalezne v naší realitě. Tak uvěřitelná pro mě Enterprise byla.
Posledný denníček (1)
The Akira Project - fan film
Tak trailer udělat umí, teď už "jen" film. Moc pěkný trailer.