Recenzie (59)
Domek z karet (2013) (seriál)
nevidim na tom nic extra. Špatny to není, ale že by mě to vcuclo to se říct nedá. Spíš takový tlachání.
Interstellar (2014)
Ti co miluji sci-fi, tak tohle je přesně jejich gusto.
Hobit: Bitka piatich armád (2014)
Dle mého nejlepší z trilogie Hobita. Sice to má od Pána prstenů daleko, ale pořád vyborný!
Hobit: Smaugova pustatina (2013)
Z trilogie nejslabší, ale přesto vynikajicí.
Vikingovia (2013) (seriál)
Výborný a hlavně originální serial. Každej musí zkouknout. 1 serie nebyla tak skvělá, ale 2 fantasticka, 3 - začala ještě líp jak 2.
Teória všetkého (2014)
Připomínalo mi to čistou duši. Ale řekl bych, že byla lepší. Ale rozhodně krásny film.
Predestination (2014)
Jak to hodnotit? Vlastně celou dobu byl hledal sám sebe. Miloval se. Je to tak zamotané až je to krásné :D
Prvých 100 (2014) (seriál)
Mě to baví. Přesně můj žánr. Scifi miluju :)
Liečiteľ (2013)
Skvěle jsem se bavil, vyborné.
Arrow (2012) (seriál)
Dobrej serial, který má spád. Bohužel některé věci jako oživování zabitych se mi nelibi :D