Recenzie (137)
Základný inštinkt (1992)
Nejlepší film se Sharon Stone, které tady nechybí absolutně nic k dokonalosti. Na svou dobu naprosto mistrovský počin, kde nechyběla krimi zápletka, napětí ani erotický nádech.
Kick-Ass (2010)
Komiksy nejsou zrovna mým šálkem kávy. Nicméně Kick Ass mě dostal svým neotřelým humorem a zpracováním. A velmi příjemým překvapením byl i "Taťulda" v podání Nicolase Cage.
Forrest Gump (1994)
Film, po jehož shlédnutí jsem začal zbožňovat Toma Hankse. Dokonalost, která nikdy nebude nudit a jeden z vrcholů filmového průmyslu.
Život je krásny (1997)
Jeden z mála filmů z války, které mě svou realističností, ale i příběhem naprosto dostali do kolen.
8 MM (1999)
Nejlepší výkon Nicolase Cage ze všech filmů, ve kterých působil. Ztrhující thriller, který v prostřední části mírně unavuje, ale na závěr opět překvapí a šokuje takovým způsobem, že o něm ještě dlouho dumáte.
Rain Man (1988)
Vrcholný výkon Dustina Hofmana, který chlapce postiženého autismem zahrál naprosto výtečně! Tom Cruise ho výborně doplnil a jako celek je film fantastický.
REC (2007)
Horor, který svým zpracováním a syrovostí předčil i začátek nízkorozpočtových hororů natočených amatérskou kamerou - Záhadu Blair Witch. Jeho tvůrci vás od začátku až do samého konce nutí sedět na židli bez jediného hnutí, mít vytřeštěné oči, křečovitě se držet čehokoli, co máte po ruce a úpěnlivě čekat, jestli přijde nějaká útěcha - nepřijde.
Amores perros (2000)
Drama, které nedá spát. Dokonalý emotivní zážitek, skvělé herecké výkony, perfektní režie a fantastický soundtrack.
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Kultovní film Franka Darabonta natočený podle románu Stephena Kinga se skvělou hudbou Thomase Newmana a jedním z nejlepších výkonů Morgana Freemana. Nesmrtelné!
District 9 (2009)
Perektní počin a jeden z nejlepších snímků roku 2009. Film nutí přemýšlet o tom, co naše civilizace vlastně dělá, čeho se bojí, z čeho se snaží těžit, čeho zneužívá. Podtext je naprosto viditelný a co je ještě lepším dojmem - na filmu se podílela "svobodná" Amerika.