Obľúbené seriály (9)
Priatelia (1994)
Stranger Things (2016)
Daredevil (2015)
Legion (2017)
Fargo (2014)
Akty X (1993)
Hviezdna brána (1997)
Dobré místo (2016)
Super oddychovka a neskutečně originální seriál. Tohle fakt můžu! :-)
Super oddychovka a neskutečně originální seriál. Tohle fakt můžu! :-)