Posledné recenzie (22)
Klub poslednej nádeje (2013)
Je smutné že to čo sa odohrávalo vo filme nieje fikcia ale pravdivý obraz toho ako sa ľudia stavajú k ľuďom s takou či inou chorobou, no naopak je super vidieť čo dokáže odhodlanie prežiť a to ako dokáže jeden z masy vystúpiť a urobiť niečo čo ostatný pred ním nie. Filmový zážitok na jednotku k čomu prispeli aj herecké výkony či už McConaugheyho alebo miláčika Jareda.
Veronica Marsová (2014)
Na tento film som čakala, ako jedna z mnohých fanúšičiek seriálu,dlho no nebola som, pravdu povedať, ohúrená niečím extra. Film obsahuje presne to čo verný divák potrebuje, a to je záver...uzavretý koniec. Ukazuje sa tu aký to všetko naberalo smer a aj tak ju jej zvislosť priviazala na domácu lavičku. Herecké výkony su pravdaže skvelé čo musím podotknúť, len sa zahrávam s otázkou či by si naozaj pustilo americké letectvo takého troublemakera, akým je Logan Echolls, pod strechu.
Blízko od seba (2013)
HURÁ...dlho som hľadala film, ktorý by sa pre mna nejakým spôsobom vymykal, no a tento sa vymyká od začiatku až do konca. Keď k tomu pridáme Meryl a Juliu, ktoré sú ako inak vynikajúce, vznikne pravdaže niečo na úrovni.