Recenzie (1 058)
Nedotknuteľní (2011)
Nevím, jestli jsem tak naivní a nenáročný divák, ale některé kritické komentáře k tomuhle filmu vážně nechápu. Možná to je sociální utopie, jak tu bylo napsáno, ale je to sakra dobrej snímek, kterej si zaslouží nejvyšší hodnocení. Už jsem se smířil s tím, že hodnocení zdejších uživatelů nejspíš nikdy nepochopím, ale mám pocit, že jakmile se natočí nový film, je potřeba ho jenom zkritizovat a napsat jak moc nereálnej je. Asi je to tu jen banda pesimistů a životem zničených lidí, protože pokud jim tento film vadí a neobměkčí je, nevleje jim do krve pořádnou dávku optimismu, dobra a lidskosti, tak mi je jich líto a věřím, že jediné, co naplní jejich divácký apetit, je Mlčení jehňátek, Spalovač mrtvol a další "zábavné" filmy. Tohle je vyjímečný film a vy, kteří jste v srdci optimisté a snílci jako já, si rozhodně přijdete na své ! =)
Scarface (1983)
Kdo s čím zachází, tím také schází (jak už u gangsterek bývá zvykem a pravidlem). Tony Montana jako agresivní, místy nepříčetný, proradný Kolumbijec toužící pomoci, který se neštítí zavraždit nejlepšího přítele. Tohle je další pořádná, neodfláknutá gangsterka se vším všudy a s epickým, akcí nabitým, závěrem !
Zbaľ prachy a vypadni! (1998)
Tihleti britští gangstři mě vždycky úplně zničí. Super. Nádhera. Víc takových filmů ! Od začátku do konce jsem se naprosto báječně bavil. Jediná slabší chvilka filmu je snad trochu zdlouhavější konec, ale jinak je to fakt pecka. Nabízí se srovnání s filmem Snatch a podle mě, tenhle film byl mnohem vtipnější a absurdnější. Fakt výborný !!! =))
Posledný skaut (1991)
Stará dobrá holywoodská akce s božíma hláškama, která nejde ohodnotit jinak než plným počtem. Bruce zazářil. =)
Medveď (1988)
Kameře a záběrům není co vytknout. Kolikrát jsem si říkal, jak to vůbec mohli natočit ?! A tomu, že medvědi hráli podle scénáře prostě nevěřim. A jestli ano, tak by mohli vzít pár hereckých "star" k sobě do školy. Klobouk dolu. =) Bohužel mě tyhle na přírodu zaměřený filmy asi nikdy nechytnou tak, jak by měly.. =) =/
Škola základ života (1938)
Nic světoborného. Přeceněný film. Pár vtipných situací a hodnocení 88% ? Nechápu.
Čas prebudenia (1990)
Příběh nezdolného vědce-doktora a hrdinného pacienta bere dech. O to víc, že se příběh skutečně stal... Emotivní závěr filmu jen přidává. Scéna ,kdy pacient ( De Niro) už ztrácí opět kontrolu a sedí u stolu se ženou svého srdce, je opravdu dojemná. Ta část, kdy žena pochopí, že za pár dní už po něm zbyde jen prázdná schránka a dopřeje mu poslední přání - tančit. Tahle scéna mě opravdu dostala a vykutálela mi z oka slzu, čehož si opravdu cením.
Americký gangster (2007)
Další z amerických zásadových mafiánu, které mám tak rád. Kdo jiný by mohl podobného gangstera chytit, než podobně zásadový "týpek" na opačné straně barikády? Ve světě plém úplatků a drog je potřeba charakterních a zásadových lidí, potom je to pro diváka skvělá podívaná, přesně jako v tomto případě. Jak už tu bylo zmíněno - tenhle film nechce srovnávat s Mafiánama, Casinem, Kmotrama apod. Ne. Tenhle film se chce dostat minimálně na jejich úroveň. A nutno říct, že to se panu Scottovi podařilo.
Dvanásť opíc (1995)
Konečně film, který se nedá předvídat. Když už si konečně myslíte, že znáte závěr, zase vás vyvede z omylu. Paráda. Herecký výkon, který předvedl Brad Pitt je neuvěřitelný. Zvlášť ze začátku filmu exceluje. V dnešní době už filmaři jedou spíše na efekty a poctivým nepředvídatelným příběhům jako je tento už se tolik nevěnují, což je strašná škoda. Přál bych si více takto "zamotaných" filmů. Fakt potěšil...! =)
Doba ľadová: Zem v pohybe (2012)
Jedním slovem - nuda. Nic nečekaného, napínavého. Asi 2 vtipné scénky za celý film mne přijdou málo. Co se mi ale líbilo, byla "Žaludatlantida" , za ni a za pár těch světlých okamžiků v tom festivalu nudy 2 hvězdy..