Recenzie (79)
Hory majú oči (2006)
Mně se to nelíbilo, nemůžu si pomoct. Tenhle film mi opravdu nic neříká, jsem možná trochu zaujatý vůči hororům, ale preferuji spíše ty, ve kterých je méně zmutovaných černobylských horníků se zapíchnutou vlaječkou v hlavě. Díky, nechci..
Lov na zabijaka (2012)
Sledoval jsem to jedním okem, protože mě to celkově moc nezaujalo. Na jedno zkouknutí je to celkem fajn film, ale podruhé bych už asi zvolil spíš nějaký dokument na national geographic o kopulaci šneků.
Ultimate Spider-Man (2012) (seriál)
Je to vtipné a jsou tam avengers:) Vůbec mi to nepřijde přehnaně dětské, je to taková fajn oddychovka po všech těch filmech k zamyšlení.
Masakr na svatého Valentýna (1967)
Jedná se spíše o dokument než o masakr, nicméně všechny informace, které jsou ve filmu obsaženy jsou velice zajímavé a ztvárnění Al Capona se mi velice líbilo. Rozhodně stojí za shlédnutí, možná bude stačit jednou, ale i tak jde o dobrý film.
96 hodín (2008)
Tohle bylo pro mě tenkrát překvapení roku. Netušil jsem, že mě film s takovým námětem dokáže přitáhnout na centimetr k obrazovce a donutí mě se skoro zakousnout do televize. Taken je skvělá pecka, která stojí za to i po pátém shlédnutí.
Muž v tieni (2010)
Tohle mě moc nenadchlo. Je to možná proto, že je mi toto odvětví zcela cizí, nicméně pro mě jakožto nezaujatého diváka to bylo až příliš takové nijaké..
Prepadovka (2011)
Celou dobu jsem čekal, kdy už mi konečně ta krev začne stříkat i z repráků, protože tohle byl opravdu masakr, který mě totálně nadchnul. V podstatě nic jsem nečekal a o to víc naloženo jsem dostal. Místy až komická řežba je to ideální na deštivý letní večer, kdy ovšem místo vody smáčí hlavy diváků proudy krve.
Chata v horách (2012)
Musím přiznat, že u tohoto filmu jsem opravdu hrozně dlouho projížděl všechna možná hodnocení od odpadu až po 5 hvězd, přičemž se mi u toho vybavovaly jednotlivé pasáže filmu od "odpadového" začátku až po konečnou pětihvězdičkovou masakrózně vtipnou vyvražďovačku přímo k popukání. Nakonec ale už jenom za tu vlnu emocí, kterou u mě tenhle film vyvolal musím dát spíš víc, takže za 4.
Hry o život (2012)
Na můj vkus to bylo příliš dlouhé čekání na to než se začne něco dít, pak příliš dlouhé čekání, že to začne gradovat a ještě delší čekání na to, až to konečně skončí..