Posledné recenzie (8)
Deadpool (2016)
Mně se to líbilo, asi jsem pořád v hloubi duše pomatený patnáctiletý spratek, jak tu kdosi napsal. :-)))
Pixels (2015)
No neee, to bylo prostě výborný! Dokonalá blbost, nad kterou jsem se od začátku do konce řáchala smíchy... A ta nostalgie. Film, u kterého se tak moc pobavím, nemůže dostat jinak, než 5*
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
Za mě snad nejlepší. Neumím hold ocenit starou klasiku s nepřívětivýma barvama a suchým byť krásným dějem. Tady bylo všechno. Děj, akce, nezvedený děti, láska, přátelství, dobro a zlo, parádní vtip... Trochu mi vadilo, že se všichni úplně náhodou potkali v obrovský galaxii, ale bez toho by to nešlo. Nádhera. Konečně mě začaly star wars bavit...