Recenzie (4)
Iracionálny muž (2015)
Preexponované, pritiahnuté za uši, skrátka slabota... Ako tak to zachraňujú herecké výkony Joaquina Phoenixa a Emmy Stone. Ach Allen, Allen, toto si fakt prehnal.
Díra u Hanušovic (2014)
Niečo medzi Turínskym koňom a Pásla kone na betóne. Každopádne zaujímavé.
Nebezpečné známosti (1959)
Najlepšie filmové spracovanie de Laclosových Nebezpečných známostí. Jeanne Moreau a Gerard Philipe sa na tieto hlavné postavy perfektne hodili a predviedli úžasný herecký koncert. Ide o nezvyčajnú verziu tohto príbehu, ale najviac sa približujúcu k jeho knižnej predlohe. A to som videla aj verziu s Johnom Malkovichom, aj Formanovho Valmonta. A Forman patrí k mojim najobľúbenejším režisérom, ale napriek tomu musím povedať, že Roger Vadim podstatu tohto príbehu vystihol lepšie.
Turínsky kôň (2011)
Veľmi zaujímavý a z môjho pohľadu optimistický film. I keď vyznieva veľmi ponuro a bezútešne, záverečná scéna nám predvádza, že človek dokáže zniesť všetko... Jediná jeho chyba je, že je príliš dlhý, dalo by sa to povedať aj stručnejšie...