Recenzie (351)
Prvý kontakt (2016)
Od filmu jsem čekal víc. První půlka byla skvělá a diváka bavila ovšem za velmi slabé finále, které mě tak zklamalo nemůžu dát vyšší hodnocení.
Chalupári (1975) (seriál)
Česká herecká elita, dnešní figurky těmto nesahají ani po kotníky. Sovák a Kemr opravdu vynikající dvojka. "Dobrou chuť Evžene. Pokud to trochu půjde, vyhovím" :D
Godzilla (1998)
Jedna z mých prvních VHS, neviděl bych to tak černě, jak mnoho uživatelů zde píše. Jasně chce se na to koukat s nadhledem, ale když tento snímek nebudete brát úplně vážně, bude vás bavit.
Prázdniny v Ríme (1953)
Audrey Hepburn byla nádherná, film sám o sobě mě až tak moc nezaujal. Asi je to tím, že nejsem zrovna největší romantik.
Creed (2015)
Ať se tento film jmenuje třeba Paulie nebo Adrian, prostě je to Rocky 7. Sly předává boxerské žezlo a je to jedině dobře, na filmu už je cítit, že nemá co nového divákovi nabídnout ale je natočený citlivě tzv. nepřehnaně. Za mě velice příjemný odchod Stalloneho, který byl ozdobou a nesmrtelnou legendou této boxerské série.
Rocky Balboa (2006)
Krásná nostalgie, která je díky Stallonemu velice uvěřitelná. Užíval jsem si každou minutu a samotný zápas byl dle mého skvěle natočený. Protivník mě malinko zklamal, žádné charisma, žádný hlad po vítěství, prostě všechno špatně. I když je pravda že to vůbec neměl jednoduché, když před sebou měl legendy jako je Creed nebo Ivan Drago. Návrat Rockyho jsem si užil, mohlo to dopadnout daleko hůř, vzpomeňme si na 5 díl. Rozhovor se synem považuji za jednu z nejsilnějších scén z celé série.
Rocky V (1990)
Zavíral jsem oči už od prvních minut. Rocky, pro mě taková filmová legenda a takhle to dopadne, nechápu proč do toho šli, za mě neuvěřitelný propadák po skvělém 4 dílu. Naštěstí o 16 let později vzniklo pokračování, budu dělat že jsem tento díl neviděl a nic podobného nevzniklo.
Rocky IV (1985)
Druhý nejlepší díl série (po jedničce). Ivan Drago je skvělá postava a rozhodně budí ze všech Rockyho soupeřů ten největší respekt. Smrt Apolla přidala na dramatu a samotný trénink v přírodě, prostě paráda. Menší mínus dávám za proslov po zápase, který si mohl "Sly" odpustit. Jinak vynikající práce,výborný Rocky a nejlepší soundtrack ze všech dílů.
Rocky III (1982)
Mé první seznámení s Rockym, pamatuji si na to dodnes proto mám k tomuto snímku asi nejblíž. Určitě se ale nejedná o nejlepší díl, chybí mi tady vážnost a drama. Třeba scénu s Hulkem Hoganem bych vystřihnul úplně. Rozhovor na pláži s Adrian no nevím, ale něco to zlomit muselo. Btw. Rocky boxující jako Apollo je neskutečnej.
Rocky II (1979)
Film by to byl sám o sobě skvělý, to by ale nesměl existovat první Rocky. Druhý díl ztrácí tempo hlavně první hodina snímku malinko pokulhává. Ovšem závěr je výborný a zápas se mi líbil víc než u předchůdce. Možná měl Stallone režii přenechat a zůstat u herectví, postavu Rockyho totiž hraje skvěle.