Posledné recenzie (511)
Spojenci (2016)
My feelings, they hurt. Chtěl jsem dát původně 4hvězdy, ale za ten konec? Konečně jsem se dočkal neamerického konce, děkuji.
Izba (2015)
Ze začátku jsem si myslel, že se bude jednat spíše o komedii(nečetl jsem obsah) , ale opak byl pravdou. První polovina byla drsně nastíněná a místy mi mrazilo, ta druhá byla spíše klidnější, ale místy jsem se opravdu nudil.
Stranger Things (2016) (seriál)
Zatím nejlepší adept na seriál roku!.Neskutečný, celých 8 dílů nakopává a nenudí. Kvalita než kvantita. Nech 2. sérka začne.