Recenzie (42)
Zoznámte sa, Joe Black (1998)
Hm...
Sedm divů technické civilizace (2003) (seriál)
Dali do toho vše. A klobouk dolů. U mě vítězí maják na Bell Rock-u.
Amistad (1997)
Zajímavá je paralela s novým seriálem John Adams, jelikož starý pan bývalý prezident byl jeho syn...
Temný krystal (1982)
Ideální pohádka na dobrou noc. Spěte sladce děti a ať se vám něco krásného zdá :-) Dnes už na takovýhle brutality nikdo nemá, ale mý dětství je jima prosycený. Takový Avatar je v porovnání s tímto dílkem vhodný dětem do tří let.... Animace loutek mě moc nevzala, ale kulisy byly boží.
Hobit: Bitka piatich armád (2014)
Hřebík do rakve celé trilogii...
Lovec trolov (2010)
Bratranec žije v Norsku a všechno potvrdil. Vzteklinu se OKT podařilo podchytit a je prý už zase klid a ticho po pěšině...
Strážci vesmíru (1993) (seriál)
Náhodou je to naprosto boží. Né, že by se na to dalo koukat déle než minutu v kuse, ale rozhodně to pobaví, včetně geniálních triků s chlapem v krabicích... A s tím, že je to furt stejný? Jaký hodnocení maj Bondovky?
Kupředu levá, kupředu pravá (2006)
Nejvíc mě dostal nechtěný vtip při vyhlašování tomboly na zábavě komunistických důchodců nad hrobem... " A krásný polštář s nápisem SPI SLADCE vyhrává číslo...." To jsem šel do kolen. Jinak k té hromadě vtipných komentů nemám co dodat.
Čest a sláva (1968)
Na filmu mi vadí neucelenost scén, prostě je to tak divně nastříhané a slepené, ale jelikož mám stejnou výhradu i k jiným filmům té doby (Všichni dobří rodáci, Markéta Lazarová...), tak se to asi dělalo schválně. V současnosti mi však tato nesourodost připadá jako chyba, která velkou část diváků odradí. Jinak je vše jak má být.
divoČINY (2013)
"Medvědy pro všechny!" ...Fůůj... "Žádné medvědy!"... Fůůj... "Někomu medvědy a někomu finanční kompenzace z evropských fondů!" .....Joooo!!!! Jinak pro mě průměrný snímek, kde se nedozvídám nic extra převratného. Animace a la NEDEJSE působí až rušivě. Jinak to ušlo, ale šlo by to myslím udělat líp.