Recenzie (41)
Dexter (2006) (seriál)
Poslední 2 série mě trochu zklamaly,ale závěrečný díl mě donutil dát 5 hvězd. Co k tomu dodat víc-byly to super časy se sourozenci Morgenovými a určitě je za čas zopáknu!!!
Vikingovia (2013) (seriál)
V záplavě všemožných seriálů tenhle pro mě výrazně vyčnívá. Je to syrový,správně brutální(jak to mám rád)) a obsazení je parádní-Fimmel coby Ragnar to vede! Báječná zábava na deštivé podvečery.
Ja, Frankenstein (2014)
Takovou hloupou slátaninu jsem uz dlouho neviděl,musel jsem se přemáhat,abych vydržel až do konce!Démoni vypadali lépe v Buffy,sešitý Frankie byl k smíchu atd. Škoda hodiny a půl!!!
Old Boy (2013)
Dá se na to koukat a pro ty co neznají originál,nebo nedávaj asijskou kinematografii,to bude parádní drsnej nářez. Mě prostě trochu štvou americký neustálý remaky-ať už Oldboy,nebo Milenium. Podobných případů najdeme v posledních letech čím dál tím víc-bohužel. Proto tak malé hodnocení,i když si ho herci asi nezaslouží-čistě můj subjektivní pocit
Blade: Trinity (2004)
Velké zklamání po báječné 1. a ryzí akci 2. mě tahle zmatená zplácanina hodně nas..... A co ten Drákula....?
Demolátor (1993)
Akční film,který si nehraje na nic víc. Vtipná,nenáročná akční zábava,která má hlavu i patu. A Phoenix patří mezi mé TOP záporáky. Co jsem od filmu očekával,se mi dostalo v hojné míře!
Hry o život: Skúška ohňom (2013)
Chápu,že má 13-ti letá neteř je z H.G. nadšená,ale pro mě je to celkem nuda.Reklamovaný souboj těch nej-zabijáků z minulých ročníků někam vyšuměl,nepřesvědčiví hl. hrdinové-celkový dojem=nuda. Znáte ten starší japonský film o třídě středoškoláků loterií vybraných k vzájemnému zmasakrování na jednom ostrově....? To byly podle mě ty správné H.G.
Babovřesky (2013)
Slovní i vizuální průjem!!!!!!!! Jak tahle srač.. mohla být nejnavštěvovanější film měsíce v českých kinech(podle časopisu Cinema) to mi vážně nedochází. Pan Troška už snad nemůže klesnout níž, anebo ano?! Čekají nás pokračování-žumpa zábavy!!!
Sherlock (2010) (seriál)
První dvě mini-série byly skvělý. Bohužel 3. mě dost zklamala a nas...rozlobila. Nuda v Brně
Temný prípad (2014) (seriál)
Paráda,vidlák Woody a depres Matthew-skvělá dvojka.Jejich vzájemné dialogy mě vážně moc baví. Tenhle temnotou prodchnutý seriál mě s každým dalším dílem víc nakopnul. Jeden z nej... seriálů!