Recenzie (860)
Abraham Lincoln: Lovec upírov (2012)
No to je sračka že bych blil. Ale chápu, že leckterej neomarxista se u téhle slátaniny tetelí blahem.
Adela ešte nevečerala (1978)
Jedna z nesmrtelných geniálních čs. komedií zlaté éry 60. -70. let.
Aeon Flux (2005)
Ale jo, celkem průměrná sci-fi na kterou se dá dívat.. Díky nádherný samici Charlize dávám za tři..
Aftermath (1994)
Kdo z nás by býval bez tohoto díla tušil, že Mr.Bean má i své temné alter ego....?
Agent bez minulosti (2002)
Nadprůměrná kriminálka s nadprůměrnými výkony herců a skvělým dějovým spádem..
Agent v ohrození (2009)
Průměrný politický thriller zpracovávající zajímavé a více než aktuální téma... Clive Owen vždy potěší a Naomi mám rád, škoda jen, že nebyla nějaká nahá scéna...
Agresivní virus (2014) (seriál)
Téma, které mohlo být využito, pokud by se ho ujmul někdo kdo nemá potřeba lézt židům do řiti, na 200% a výsledkem mohla být našlapaná jízda a upírská řežba, při které by plesal každý fanda hororu. Bohužel se toho ujmuli lidé, jejichž cílem bylo za prvé postavit seriálový pomník židovským pohádkam na téma, o němž se pod zákonem danými trestními sazbami veřejně nediskutuje, a za druhé "ohromit" diváka neustálým brečením a protáhlými trapnými emocionálními scénami. Body 1. a 2. u mě konstantně vyvolávaly naprosté zhnusení a nudu. Celkově obrovské zklamání. Za pozitivní zmínku stojí snad jen vynikající výkon Richarda Sammela.
Ako básnici prichádzajú o ilúzie (1984)
Jednoznačně nejlepší díl Básníků.
Ako básnikom chutí život (1987)
Tenhle díl je ještě vtipnější než dvojka. :)
Akty X (1993) (seriál)
Kult... Nikdy nezapomenu na večery u TV Nova v půlce devadesátých let, kdy jsme jako odrostlejší děcka společně s rodiči dychtivě hltali každý nový díl...