Recenzie (60)
Teória veľkého tresku - The Bath Item Gift Hypothesis (2008) (epizóda)
Jedna z klasických epizod TBBT, aneb jak Sheldon k Nimoyovi přišel
Ľadové kráľovstvo (2013)
Kouzelně zpracovaná pohádka. Jen z toho až moc kouká Shrek.
Jistě, pane ministře (1980) (seriál)
Pokud byste měli vidět jen jeden britský sitcom, toto je jasná volba. Je zde plno vtípků, které jsou převoditelné i do dnešní doby a naší země. A to je asi i jediný kaz. Je jen na vás, zda se přidáte na stranu "nejlepší na tomhle seriálu je, že se to může dít i ve skutečnosti" či "seriál je perfektní, ale pak si uvědomíš, že to stejně funguje i v reálu". Svůj postoj objevíte až ve chvíli, kdy ve večerních zprávách poprvé uslyšíte větu: "Vláda pro prozkoumání dané otázky vytvořila speciální komisi." A jste na cestě bez návratu. 95%
Assassin's Creed: Embers (2011)
Zajímavé rozloučení s postavou ze známé herní trilogie. Po vizuální stránce hodnotím velmi pozitivně, především statické obrázky vypadají nádherně, jen animace jsou poněkud slabší. Použitý grafický styl rozhodně bude stárnout pomalu. S přihlédnutím ke stopáži je jasné, že film samostatně neobstojí, ale jako emotivní rozlučka funguje dokonale. Requiescat in pace, Ezio. 90%
Mistři zastavárny (2009) (relácia)
Podle mě nejkvalitnější jednohubka z produkce History Channel. Každý díl dokáže zabavit a ukáže nějakou zajímavou věc, o které doplní zajímavé informace. Osobně bych si tipnul, že většina prodejů je jen hraná, protože se příliš často objevuje šablona „v naší rodině se daná sbírka kompletovala několik generací a teď jsem jí zdědil já, tak ji chci okamžitě střelit v zastavárně“, ale na celkový dojem z pořadu to příliš neovlivňuje. Příjemným bonusem je humorná vložka v osobě Chumleeho. 90%
Teória veľkého tresku - The Conjugal Conjecture (2016) (epizóda)
Bernie na svatbě je top.
Pasažieri (2016)
Pokud čekáte klaustrofobický zážitek s kalamity Jane v hlavní roli, musí vám stačit Gravitace. Tady jde spíše o romantický film ve sci-fi kulisách. Po samotářské první třetině vzbudí Jim Auroru (naprosto mu rozumím) a najede na romantickou notu klasického střihu. Nachází se tu spousta nelogičností, ale na technice a fyzice romanťáky nestojí.Obě hlavní postavy táhnou prakticky celý film. A úspěšně. Ostatní jsou jen do počtu. Laurence Fishburne je tu jen pro jeden účel a Andy Garcia tu má nejvýznamnější roli svého života. S jinými kritizovaným koncem souhlasím. Viděli jste ho už tisíckrát, ale pasuje do celkového vyznění. 7.5/10
Rýchlo a zbesilo 5 (2011)
Ukázkový fan servis pro milovníky serie. Plno tuningu, vysoké tempo filmu, všechny postavy z předchozích dílů, humor a vynikající automobilová honička na závěr.
Rocky IV (1985)
Čtvrtý Rocky rozhodně patří mezi kvalitnější díly. Ubylo mluvených pasáží, které byly vždy jen pro ostudu, a nastupuje akční složka doplněná tradičně dobrou hudbou. Před posledním zápasem kariéry si Rocky konečně i pořádně zatrénoval. Finální zápas rovněž patří se skvělo dynamikou k nejlepším. Bohužel je tu obsaženo i velké množství patriotického patosu Američanů. Vzhledem k době vzniku to lze pochopit, pro mě však moralizují Sly na konci strhává jednu hvězdu z hodnocení.
Ant-Man (2015)
Klasická marvelovka, u které bylo slibováno mnoho humoru. Nakonec ho tolik nebylo. Film je (opět) řemeslně zvládnut, významnější překvapení se ale nekoná. Celo dobu jsem se rozmýšlel mezi dobrými 3* nebo slabšími 4*. Díky zajímavému finálnímu souboji vyhrála druhá možnost. 70%