Posledné recenzie (5)
Divoký Django (2012)
Delikatesa! Děkuji, pane Tarantino.......
Vymedzený čas (2011)
Tak jo, rozjelo se to výborně a nápad s odpočítáváním času......perfektní. Druhá polovina filmu se zvrtla v hnusnou agitku. Proč mají někteří času na rozdávání a žijí si na vysoké noze, a já nemám nic! To né, bohatým to vezmem a rozdáme chudým. Pak budou mít všichni stejně....... Tak to je fakt špatný. Dvě hvězdy za první polovinu filmu.
Drive (2011)
Je to úplně o strach se o filmu vyjádřit negativně, přesto to udělám. Dal jsem tomu tři hvězdy jen kvůli hudbě...jinak fakt nevim. Rozjezd byl luxusní a začátek naslibuje divákovi doly s horákama, a jak to bude odsejpat , pakliže to přece jen sklouzne do nějakejch prázdnejch poloh, tak to vysvobodí alespoň zápletka, nebo třeba i dejme tomu nějaký zajímavý životní příběh. Neděje se nic z toho. Nevím, jestli se to má tvářit jako nezávislý film, který se prostě nepovedl. Hluboké a silné filmy mám rád, ale v tomhle byla hloubka vážně hluboko....až vážně někde dole a není ji ani přesto stálé vážné mlčení, které má asi zachraňovat film, vidět.