Posledné recenzie (16)
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
Velmi těžké hodnotit. Patřím k generaci třicátníků, který tedy viděla staré epizody nejpozději v polovině devadesátých let. A na nové epizody pak v kinech pěkně od devadesátých let. Líbí se mi hezké propojení se starými epizodami a navázání na Návrat Jediho, pokaždé jsem se úplně emocionálně zachvěl kdykoliv se objevila některá ze starých postav. Bohužel mi prostě chybí nějaké kouzlo, jako kdyby mi něco rušil pohodlně se ponořit do děje. Za mne *** + * za to, že prostě jsou to "Star Wars"
První republika (2014) (seriál)
Tento seriál má úplně všechno, už mi jen chybí UFO přistávající na polích v Břežanech.
Hobit: Smaugova pustatina (2013)
První díl byl svým příběhem dost hrozný, z naprostého zoufalství mě vytrhlo pár světlých chvil, jako byly hádanky Bilba a Gluma. To samé jei v druhém díle. Jedinou vyloženě kladnou částí hodnotím scénu se Šmakem. Režisér Jackson si bohužel vzal z předlohy od J.R.R. Tolkiena příliš málo. Velmi slabý příběh, doslova spatlaný vším možným, jako je mlátička Legolas atd...Neuvěřitelně dlouhý příběh, tak skutečně zanechává pouze pozdvihnuté obočí, jelikož i další díl končí v podstatě žádným koncem. Doufejme tedy, že alespoň třetí díl a bitva pěti armád bude mít jisté zakončení a i lepší příběh s režijním konceptem.