Recenzie (260)
V tieni (2012)
Filmový zázrak, který pyšně roste na hromadě hnoje. Nejlepší český film za posledních deset let.
Argo: Nebezpečný útek (2012)
Argo, fuck yourself.
Skutočná guráž (2010)
Western žije a to je dobře, Yuma, Kuráž, Django, všichni víceméně oprašují staré dobré flaky ze 60 let. A přesto k vynikajícímu zážitku chybí hodně, i když se Coenovci snažili. Bohužel nevyužili Brolinův potenciál ani na 30%, hrozná škoda. Damon do celé skládačny taky zrovna moc nezapadá a oblek ala Lex Baker, to je děs. Bridges navnadil a vlastně táhnul celým filmem, ale to je tak vše. Hodně slabé 4.
Vikingovia (2013) (seriál)
Ragnar?! well done Rolf :(
Prepadovka (2011)
Vynikající chuťovka.
Lovci gangstrov (2013)
Slaboduché s hvězdným obsazením, Penn vypadá jak po plastice čínského veterináře, Gosling je sladký jak hovno z nutryje. Co na tom, že to má hrozný scénář a katastrofální režii, když na Vás vyšpulí rty nehrající Emma Stone, tak je Vám to v podstatě úplně jedno.
Pacifik (2010) (seriál)
Kdo čekal druhý Band of Brothers šeredně se spletl, bohužel. Seriál není ve své podstatě špatný, jenom mu chybí náboj, trocha lepší akce a pevná konstrukce. Osobně bych uvítal víc dílů než skákání z ostrova na ostrov, dalo se úplně v pohodě jet ve dvou vyprávěcích rovinách, rovnou se to nabízelo k množtství destinací, ve kterých se v Pacifiku bojovola, Guam, Guadalcanal, Iwo Jima, Peleliu, Midway, Filipíny, Okinawa... atd. Škoda promarněné šance.
Sprisahanie (2010)
Vynikající McAvoy bojující proti moci systému. Další z Redfordových malých velkých filmů, který potěší nejenom historiky. Svižnější první hodina by filmu prospěla.
Vikingovia (1999)
Vynikající dobrodružný film s excelentní hudbou Jerryho Goldsmitha. Ano to, že ho místní pseudoodborníci nemají v lásce mě nijak zvlášť nepřekvapilo, film má svoje mouchy, hlavně Crichtonova umatost je patrná, ale má taky McTiermanovo kouzlo a Banderasův šarm.
Walking Dead (2010) (seriál)
Seriál, které roste postupně a začíná zrát.