Recenzie (64)
Na návšteve (2015)
Tohle me hodne prekvapilo! A prijemne....hlavne tim, jak to bylo neprijemny :-) Libilo!
Traja cudzinci (2008)
Vazne? Nekonecne se divat na jeden uslzeny vyraz Liv Tyler? Takovou silenou nudu jsem dlouho nevidela! Ani nevim jak film popsat protoze vlastne neni co. Zkusim. Barak, dva lidi normalni, tri lidi v maskach. Lidi v maskach nakonec zabiji ty dva lidi bez masek. A tim konecne skoncilo me utrpeni. Usnula jsem celkem trikrat.
Camilla (2008)
Aha...takze lidi co tak smrdi v MHD jsou mrtvi? To by vysvetlovalo, proc se sami neciti a nic s tim nedelaji... James Franco me bavi, Sienna Miller hraje "opravdove" a nevidim v jejich vyrazech zadnou fales. Hezky :-)
Darček (2015)
Tak silne hodnoceni? Vazne? Tohle tema a predvidatelny prubeh filmu jsem videla uz xkrat.... Pro me docela nuda. Skoda. Jedna hvezda za Batemana a druha za psa.
Noční směna (2014)
V téhle době, kdy už nelze očekávat zázraky na poli hororů, příjemné vytržení z pesimismu :-)
Vražedná stěna (2008)
Syrové, dechberoucí, napínavé, mazec!!!! TOP film na tohle téma.
Everest (2015)
Mě se víc líbil Nordwand... Rozdíl mezi třídou a extra třídou je to extra, tohle nebylo tak syrový a byla tam prostě cítit ta "amerika". Ale pořád hodně slušný!
Muž z Acapulca (1973)
...tohle musíte milovat! :-)
Viděl jsem ďábla (2010)
Hohoooo tak tohle se hodně povedlo!!!!!!!
Pád do tmy (2005)
áááááá přesně tohle mě baví! Výbornej horůrek!