Recenzie (135)
Divergencia (2014)
klišé jako sviňa
G.I. Joe 2: Odveta (2013)
Tak tohle je nelogickej SHIT. Nevim co mě vedlo k tomu abych to dokoukala celý... jedna hvězda navíc za Willise
Invázia (2005) (seriál)
Ten konec me nasral.
Prison Break: Útek z väzenia (2005) (seriál)
Alexander Mahone/ William Fichtner je badass. Druha serie jednoznacne nejlepsi
Vrana (1994)
\m/ super soundtrack a podoba Dravena s Jokerem me potesila
Hannibal (2013) (seriál)
rozjezd pomaly, ale konec 1. serie 80%. 2. serie 100%
Kapitán Phillips: Prepadnutie lode Alabama (2013)
PERFEKTNI, nemam absolutne co vytknout. Konec je emocionalne tak silny, ze jsem neudrzela slzu a Hanks je bezpochyb jeden z nejlepsich hercu a Greengrass jeden z nejlepsich reziseru. 200%, zatim nejlepsi thriller roku
Klub poslednej nádeje (2013)
Možná až moc málo depresivní na to že to je o AIDS, ale Oskařistoprocentě zasloužení, Leto podal jeden z nejlepších hereckých výkonů co jsem kdy ve filmu viděla. Chtělo to více momentů kdy Jared říká "I don't wanna die". 4,5*
Piaty element (1997)
Co myslíte že Besson kouří?
Rivali (2013)
Z chudáka Laudy tam udělali pěknou svini a Huntovo zdrogovanost podle mě Howard dostatečně nezdůraznil. Ovšem Zimmerova muzika perfektní, 4,5*