Recenzie (89)
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
Na mě až moc zbytečných scén, které sice byly působivé, ale byly cítit prvoplánovostí. Příliš dlouhé, táhlé a celkově nevýrazné.
Baahubali: The Beginning (2015)
Epická fantasy superhrdinovka na kari smíchaná se Stardance. Nevím jestli jsem se měl víc divit nebo se smát, ale když se na to člověk podívá s nadhledem, tak tam najde dost povedených momentů. Nicméně jsou vykoupeny spoustou dalších wtf chvil, které spíše pramení z kompletně jinak kulturně postaveného snímku než na který je středoevropský divák zvyklý.
Osem hrozných (2015)
Příliš roztahané, příšliš neurčité... Do filmu bylo nacpáno více než kdy člověk dokáže pobrat - tady je to bohužel v negativním slova smyslu. Soundtrack výtečný, volba White Stripes mne fakt potěšila.
Fargo (1996)
Filmová povídka, kde domino efekt je dotažen ad absurdum. Atmosféricky styl, perfektní zvukové vjemy a přímočarý přístup, z filmu udělaly příjemnou podívanou.
Invázia (2007)
Celkem zajímavý snímek, dramtický dostatečně, nicméně plochý závěr to hodně srazil. Nicole Kidman je fakt kus.
Kung Fu Panda 3 (2016)
Povedené zakončení série (doufám). Nic převratného nepřinesl, smál jsem se dost a překvapivě to mělo hlavu i patu.
Fargo - Season 1 (2014) (séria)
Surová, ironická a hlavně poutavá. To přesně vystihuje celou tuto sérii, stejně tak jako postavu Lorne Malva. Asi nejlépe napsaný a zahraný charakter, který jsem měl možnost vidět za posledních deset let.
Fargo - Season 2 (2015) (séria)
Pojato kompletně jinak než první série, pomalejší rozjezd, více přímočarý přístup a méně absurdit a černého humoru. Dialogy perfektní bohužel jen u některých postav (Mike, Hanzee, Dodd), ostatní měli své vrcholy i pády. Jediné co mě fakt zarazilo bylo zakončení, tam to bylo vyloženě - možná úmyslně, kdo ví - nedotáhnuté.
Fargo (2014) (seriál)
Srovnání filmu a seriálu se dá nejlépe připodobnit tomu, že film je novela a seriál román. Komplexnost seriálu je neskutečná a i bez předchozí zkušenosti se dá plnohodnotně užít. Atmosférické a chladnokrevné, takové je Fargo.
Ex Machina (2014)
Fakt na hlavu postavené ztvárnění hlavních lidských faktorů srazilo tento film do průměru. A Alicia je fakt kus.