Recenzie (249)
Muž z ocele (2013)
Necelá první hodina fajn, pak mě to přestávalo postupně bavit. Lois se mi vůbec nelíbila, za to Antje Traue byla úžasná. A flashbacky byly nejlepší části filmu, jednoznačně.
Herkules (2014)
Film o ničem.. hlavní hrdina hrůza, efekty hrůza, samej slowmotion, prostě děs. Dlouho jsem to viděl na 2 hvězdy, ale konec celej "dojem" úplně zkazil.
Hobit: Smaugova pustatina (2013)
Hudba úžasná, drak parádní a film se nevlekl tolik jako jednička. Super podívaná.
Ohnivý kruh (2013)
Dost předvídatelný.. a taky mě trochu naštval happyend, mohlo umřít víc lidí.
Dredd (2012)
Super nářez, neměl jsem žádné očekávání a film mě fakt dostal. Herci vybraní skvěle a fakt jsem se ani chvíli nenudil, až mi na konci bylo líto, že už nedostanu víc!
Odložený prípad (2003) (seriál)
Úžasná hudba a skvělá Kathryn Morris!
Ja, robot (2004)
Will Smith je pro mě prostě někdo a tenhle film jsem si užil.. ani nevim, proč mám tenhle film tak rád, ale je to pro mě neskutečná podívaná a viděl jsem ho už mnohokrát.
Scott Pilgrim proti zvyšku sveta (2010)
Absolutně bombastickej film, spousta novejch nápadů, věci který jsem ve filmech doteď nikdy neviděl. Přesně proto mě tenhle film nadchnul!
Vodný svet (1995)
Pro mě skvělá záležitost, tenhle film jsem viděl poprvé náhodou a zaujmul mě natolik, že jsem si ho hned druhý den pustil znovu.
Cloverfield: Monštrum (2008)
Úvod filmu byl hodně nudný a pak se jakoby všechno obrátilo. Jestli jsem měl ze začátku chuť film vypnout, tak mi to jeho zbytek vcelku vynahradil. Nudná část defakto nepřijde a film svižně plyne až do konce. Jedna z věcí co mi ale vadila, byla neskutečná debilita kameramana. A trochu mě zaskočilo to zakončení, u podobných filmů jsem zvyklý na jiný typ konce.