Recenzie (64)
G.I. Joe 2: Odveta (2013)
G.I. Joe 2 oplývá akčními scénami, které nemají obdoby. Takže přesto, že příběh stojí za starou bačkoru, tak bych hodnotila tak za 3 - 4 hvězdy, protože je vidět, že si ohromně vyhráli, že si s tím dali tu práci, aby ukojili fantazie fanoušky komiksů a podobné.
G.I. Joe (2009)
Mám ráda bojové scény a tady jich bylo požehnaně. Až moc. Vlastně tam nic jiného nebylo. Ale docela jsem se bavila, problém ale je, že už další den jsem nevěděla, o čem to vlastně je. Ale ty tři hvězdy si to zaslouží, pro relax a hezkou podívanou je to dobrý.
Angelika a sultán (1968)
4* se zdají být moc, ale je to moje srdcovka. Hezky se na to kouká, je to nenáročný, je to legenda. Co na tom, že je to jen blbá telenovela.
Nezvestní (2004) (seriál)
Po dokoukání celého seriálu jsem musela změnit hodnocení. Myslela jsem, že spousta věcí zůstane nevysvětlených, to mě vadilo. V posledních dílech se toho dost vyjasnilo a vytvořila se tak příjemná rovnováha mezi tím, co si můžem tak maximálně domyslet a tím, co je jasně dané.
Lockout: Útek z MS-1 (2012)
Něco na způsob Smrtonosné pasti. Vlastně je to taková Smrtonosná past, akorát kdesi ve vesmíru. Vydržela jsem půl filmu a mrzí mě to, protože hlavní hrdina měl skvělé hlášky, u kterých jsem se i upřímně zasmála. Bohužel všechno ostatní bylo tak průměrné, že ani on tu zkázu nezachránil.
Wolverine (2013)
Hugh Jackman se snad jako Wolverine narodil. Uplně s postavou splynul a uplně mě trhá srdce, že herec narozdíl od charakteru stárne a jednou s touhle postavou prostě bude muset skončit. Tenhle film se, co se týče kvality, podobá více První třídě, než starým X-menům. A pro mě to bylo velké plus. Líbil se mi nejenom příběh, protože tenhle motiv se prostě jednou musel zpracovat, ale hlavně vedlejší postavy, především Yukio. Ta byla prostě roztomilá. Jinak viděno ve 3D a doporučuju!
Hviezdny prach (2007)
Jednou takhle zapnu Novu a tam běží tohle... no ne, v televizi někdy taky dávaj něco dobrýho. Velice příjemné zpestření odpoledne. Není to nijak epický, ale v žánru fantasy si stojí na velice slušné úrovni.
Spider-Man 3 (2007)
I když mají všichni tohohle spider-mana nejmíň rádi, mě se zdál skoro nejlepší. Možná proto, že se Tobey Maquire přestal tvářit, jak kdyby měl v řiti zabodnutý kolík, a projevil trochu emocí.
Temné tiene (2012)
Jediné scény, které stály za to, byly vyplácané v traileru.
Ladíme! (2012)
Nemůžu si pomoct, musím dát 4*. Ne však za příběh, ten byl sotva béčkovej. Nadchnula mě ale hudební stránka filmu. Cover písně fakt neskutečný. Jo a nesmím zapomenout na nepřekonatelnou Rebel Wilson, ta velice pobavila, spolu s prapodivnou "WTF" asiatkou. Anna Kendrick velice příjemně překvapila.