Recenzie (304)
Miss Hanoi (2018)
Vietnamská komunita v detektivce. Dobrý nápad, ale to je tak asi všechno.
Rédl (2018) (seriál)
Neštěstím našich tzv. seriálů je, že z potřeby povýšení honorářů a sledovanosti se to natáhne na co nejvíc dílů. Rozplizlost je pak neskutečná. Jednou stačilo.
La sombra de la ley (2018)
Pár nelogičností, ale jinak fajn večer s tímto filmem.
Chata na predaj (2018)
Tvůrčí průměrnost českého filmu bohužel pokračuje. 2,5*
Vyloženě rodinná historie (1969) (TV film)
Stále aktuální.
Rozsudek (1970) (seriál)
Obsazení Vosky do role stále fyzicky zdatného a nestárnoucího vojáka je v některých momentech spíš humorné. Maskéři si také nedali moc práci upravit vizáž dublérů tak, aby to nebylo hned poznat. Některé scény jsou zcela nelogické. Postavy se překvapivě objevují na místech, jako by tam spadli z nebe. No a ten sladký závěr, to už je kapitola sama pro sebe.
Motýľ: Útek z väzenia (2017)
S původním filmem nesrovnatelné.
Nepřátelé (2017)
Mnohé oko zvlhlo a patos stříká ze všech prostřelených otvorů. Kýč jak bič. Včetně toho závěru. Ten je fakt k neuvěření. Sranda je, že Cooper do filmu namontoval nejenom Afroameričana, ale už i jednoho Frantíka. Jako že příměří. Jednou teda bohatě stačilo.
Pouť - Bobeš (2018) (epizóda)
Absolutní zoufalství.
Tichá revoluce (2018)
Němci měli štěstí, že mohli tak lehce utéct. To u nás nešlo.