Posledné recenzie (323)
Krotitelia duchov: Mrazivá hrozba (2024)
Za mě v pohodě. Obstojný scénář, herecké obsazení a výkony taky. Pod dojmem zdejšího ,,nic moc,, hodnocení jsem neměl velká očekávání, ale celkově o úroveň výš, než jsem se obával. Na pomezí tří a čtyř, ale trochu přitlačím, abych podpořil...78%.
Metóda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Celkem solidní, s několika hodně povedenými momenty, ale bohužel ve snaze udržet diváka co nejdéle u obrazovky asi tak o dva díly delší, než by bylo záhodno. Normalizační atmosféra nebyla vystižena tak dobře jako ve Volze. Žádný obrázek Husáka na stěně a málo soudruhování. Akorát cigaret vyhulili požehnaně. Suma sumárum 78%.
Ghostland (2018)
Dvoumetrový idiot, transgenderová osoba, hnusný barák plný hnusného harampádí s velkým sklepem, stará dodávka...celkem nepůvodní mix, kde jediným aspoň trochu originálním je hra na to, co je realita a co ne. Na jedno shlédnutí celkem ok, na druhé už ne.