Recenzie (236)
Príbeh z Bronxu (1993)
A Bronx Tale, and where is that fcuking tale? Pěkně natočený film totálně o ničem...
300: Vzostup impéria (2014)
Jdu blejt. To jsme ty roky čekali na tohle?? Taková cípovina, koňě skákajícího po vodě ještě beru, ale že po každém úderu vyletí z člověka pět litrů CGI krve, to ani nelze brát jako nadsázku, je to trapné od třetího úderu, 2/3 příběhu de facto kopírují dej prvních 300 a jen přidávají tři ubohé bitvy na moři. Jediná dobrá věc na tomto filmu je Eva Green, ale když na konci zazněla klasika od Black Sabbath, musím dát o hvězdu méně za zprznění klasiky v takovém škváru.
Medveď (1988)
Velmi zvláštní film, ani nevím, jak ho hodnotit, čtyři, tři, jedna, pět? Je to celkem jedno.
Zem - história jednej cesty (2009)
Deprese, kterou na konci vystřídá celkem značný optimismus, že se zase tolik neděje. Takže zbývají dvě hodiny leteckých záběrů, které jsou působivé, ale místy tak... zííív... nudné.
Vlk z Wall Street (2013)
Po druhém zhlédnutí... Neskutečný film, totální pecka! :)
Bol raz jeden kráľ... (1954)
Je rozhodně zvláštní sledovat tyto skvosty se znalostí dobových souvislostí, je ještě zvláštnější sledovat v nedětském věku pohádku, kterou jsem kdysi viděl bezpochyby několikrát, ale v poslední době vůbec ne (tudíž jsem si ji musel pustit znovu, abych ji mohl adekvátně ohodnotit) a nejzvláštnější je, že ten film je táááák moc kvalitní. :-D
Statočné srdce (1995)
Děsně nadhodnocený film. Několikrát jsem se ho snažil dokoukat, velmi neúspěšně, až tedy teď a... zííív, Gibson je kvalitní uspávač hadů...
Prepadovka 2 (2014)
Nerozumím absurdně vysokým hodnocením tady. Druhý zátah je slušný film, ale není lepší než první díl, na kterém fascinovala jednoduchá dějová linka doplněná o neskutečné (ale fakt neskutečné) bojové kreace a násilí. Všechno toto ve dvojce je, ale přestože je akce asi o chlup lepší, postrádá ten efekt "čumím jako puk", které byl přítomný v jedničce. Celé je to potom zabaleno do vcelku obyčejného příběhu mafiánů a jejich snahy si navzájem rozkopat držky, de facto scénář by se vešel drobným písmem na dvě Á čtverky a slepuje efektivní řezničinu. Osobně zvažuji tři hvězdy, protože jednička (4 hvězdy) mě bavila mnohem více, takže tak nějak mezi, ale jestli tento film uhnízdí v top 300 (jakože pochybuji), tak je někde chyba...
Špinavý trik (2013)
Oh fuck! Nejlepší na tomto filmu je, že všichni (ale úplně všichni) hrají jak o život a snad ještě lepší je, že dotyčné vůbec nejde poznat (Christian Bale a Bradley Cooper jsou zcela nerozpoznatelní). Jennifer Lawrence je pravděpodobně největší herecký objev tohoto století a Amy Adams se svými pěti nominacemi na Oscara by si sošku zasloužila jako málokdo, minimálně za to, že celý film nosí pouze šaty s výstřihem k pupku. (smích) :-D
Carrie (2013)
O dost slabší než skoro 40(!) let stará původní verze. Problém i je, že předloha je celkem těžko zfilmovatelná jednohubka, která kromě úvodní scény (na niž si smlsnou všechny teoretičky filmového feministického proudu) a finálního masakru, nemá zase tolik nosný děj. Prostě tento film servíruje v bleděmodrém to samé, co De Palmova Carrie, lepší je rozhodně v hereckém obsazení, dějově tlačí více na pilu, ale není to ku prospěchu věci.