Recenzie (321)
Hrátky s čertem (1956)
Parádní pohádka natočená v krásném kresleném prostředí. Na loupežníka fakt nikdy nezapomenu..
Dařbuján a Pandrhola (1959)
Tuhle pohádku jsem nikdy neměl tak rád.. Nevím prostě mě jako malého nechytla za srdce :))
Donnie Darko (2001)
Parádní horrorové sci-fi, které vás příběhem tak zaujme, že nad ním budete ještě dlouho přemýšlet. Kdo neviděl, ať si to okamžitě běží půjčit, poněvadž u nás v televizi se toho nedočkáte.
Ostreľovač (2007)
Průměrná akčňárna s povedeným začátkem, ale neskutečně blbým koncem. Chvílemi zdlouhavé scény, docela dobrá akce.. ale upřímně, vím pár jiných způsobů jak využít dvě hodiny.
24 (2001) (seriál)
1.série: 80% 2.série: 70% 3.série: 80% 4.série: 70% 5. série: 90% 6.série: 75% 7.série: 70% 8.série: 60%
Volajú ma Earl (2005) (seriál)
Musím říct, že čím víc dílů vidím, tím víc mi hlavní hrdinové přirostou k srdci.. Seriál sice místy není nejvtipnější, ale má kouzlo, které mě totálně pohltilo.
Hrdinovia (2006) (seriál)
Celé Heroesy sem měl zkouknuté za cca 4 dny.. Tento seriál vás prostě chytne a nepustí.. nezávidím těm, co na každý další díl budou muset čekat týden..
Joe verzus sopka (1990)
Dementní scénář, dosti trapné vtipy.. Kdyby to nejelo v tv a já nebyl hodně ospalý tak bych to ani nedokoukal..
Stratený v La Mancha (2002)
Ten film mohl být úžasný. Škoda.
Bohovia a monštrá (1998)
Skvělý film o konci života horrorového režiséra Jimmyho Whalea. Za McKellena musím ke 4* za film přidat i tu pátou:))