Recenzie (137)
Prestreté (2010) (relácia)
Tak to je masakr... Lézt si do baráků, být lidskou podobou zvířat vyhledávajících bahno.. Pomlouvat se, závidět.. Pár dílů mě opravdu zarazilo. Ale co, když si člověk pak jen stáhne recepty, tak je to velmi užitečné..
Fakta Barbory Tachecí (2009) (relácia)
Ta ženská je mi kategoricky odporná... A já odmítám na tomhle hledat pozitiva..
Miláčci (1999) (relácia)
Nevím, zda víc trpělo například dvanáct druhů králíčků ve studiu v přenosných klecích, nebo já, když jsem netušícně sledovala, jak se má chudinka zvířátko na výstavě posadit.. A kam že to dělá svou potřebičku...
Sherlock Holmes: Hra tieňov (2011)
I přes drobné filmové chyby vizuálně krásné až dokonalé.. Úžasná kamera a střihy... Nezapomenutelná scéna v lese, projekce zápasů... Ty spomalené záběry, to je představení samo o sobě a je opravdu se na co dívat! Čekala jsem lepší hudební kulisu, když je od Zimmera, ale v podstatě tentokrát nezaujal nijak výrazněji.. Synteticky celek sedí a ,,šlape", takže milý zážitek a upřímně si nemyslím, že dvojkou tato serie skončila.. No, necháme se překvapit, co nám nadělí příště :)
Báječná léta (1988) (seriál)
Tu hudbu ze seriálu si pamatuju dodnes...
Denník (2005) (TV film)
Tak tady se stala veliká chyba v hodnocení. Viděla jsem to už kdysi, ale nechtěla jsem to hodnotit, když jsem si to přesně napamatovala.. A znovu jsem se přesvědčila - tohle je hodně dobré drama!
Hledám ženu. Zn.: Z Východu (2010) (TV film)
Po filmové stránce hrůza, ale poslání to má neskutečné!!! Normálně jsem ráda, že něco takového kdo vymyslel a natočil! Legální podpora toho, co u nás většina lidí odsuzuje.. Aneb modelu - starší, bohatý, tlustý, movitý + mladá, krásná, chudá :) Nevím, zda se bavit, nebo brečet.... Smutné je, že zde jsou i docela chytré slečny.. A pak se stane, že pěkná soběstačná učitelka dá celý plat za boty od Diora, nastříká se parfémem od Armaniho, nemá na nájem v šíleném bytě a nestkutečně se těší na setkání se svým ,,borcem" ze Západu... Ale co je úplně, úplně nejlepší?! Role té zprostředkovatelské agentury, kde se přiznávají tlumočnice, že dívky nepíšou jediný dopis :-D + Přiznání, že krásky to celé dělají pro pobavení a nákupy.... A někteří muži se přiznají, že to dělají pro zvednutí EGA :-D
Skafander a motýľ (2007)
Nejlepší lék na to, když má člověk pocit smutku a beznaděje z něčeho malicherného... Vidět ten film jednou je málo... Bylo to sice poprvé, ale už vím v čem hledat sílu, když člověk cítí že padá níž než na kolena a přitom ví, že MUSÍ i tak jít dál... Už teď miluju to smíření, klid, co z toho vyzařuje... Jsem nadšená z kamery, hudby.. Z pocitu, že to je dle reálných událostí... Vidět jednou je málo... <3
Simpsonovci (1989) (seriál)
O opisování jak je sesriál kultovní asi již nemá cenu psát, to zvládlo 46084, kteří seriál hodnotili přede mnou :) Ode mě jen jasných 5 ***** a jako bonus odkaz na jeden krásný díl z cyklu Slavné dny, protože ten den se opravdu zapsat do historie... http://www.stream.cz/slavnedny/642133-17-prosinec-den-kdy-byla-odvysilana-prvni-epizoda-simpsonovych :-)
Cry-Baby (1990)
Ten režisér je asi šílenec :-D Tohle je tak originální, ulítlé až neskutečné.. A opravdu jsem netušila, že něco tak nepopsatelného existuje.. Navíc v podání Deppa!!! Upímně mě překvapily jeho pohybové kreace a zpěv... Některé postavy jsou na hranici únosnosti vkusu a mohou odradit, ale není špatné vydržet to ,,ztrpět" celé do konce...