Recenzie (1 099)
Ladíme! (2012)
Nikdy bych neřekl že se mi bude líbit film pro ženské. Ale všechno je v životě poprvé.:-) Docela se těším na druhý díl a to nejen kvůli ději ale hlavně k pěkným holkám:-)
Riddick (2013)
Můžu s klidem říct že téměř lepší než první díl, bravurní pokračování. Doufám že co nejdřív bude další Furyan.:-)
Wanted (2008)
Dosti povedená akční jízda. Až na to Pendolíno na mostě:-) Tady si české dráhy namastili kapsu. Naúčtujeme amíkům drobátko víc, musíme zaplatit šéfovi zlatého padáka:-)
Tajemství pyramid (2011)
Fascinující dokument. Máme se hodně co učit od starých civilizacích. A ne ty kraviny co nás učí v dějepisu. Ale stejně si myslím že jím pomáhali mimozemšťani. Aspoň trochu.:-)
Thor: Temný svet (2013)
Velice podařené pokračování, můžu s klidem říct že stejně dobré popřípadě lepší než první díl. Fakt lahůdka.:-)
Hořící keř (2013) (TV film)
Docela dost smutné, že takový výborný film musí natočit cizí země jako je Polsko. "Naši tvůrci" by se měli stydět a přestat točit ty věčné české kraviny a točit pořádné filmy. Hořící keř mě dost oslovil, že jako národ stojíme za prd. A vy komunisti co to budete číst si vyližte víte co...
47 roninov (2013)
Až na ten konec, docela zdařilá podívaná s výborným obsazením. Dal bych plných pět hvězd ale něco tomu chybí, něco malého ale podstatného.
Elysium (2013)
Docela dobré a vydařené sci-fi. Ale district 9 byl lepší.
Rivali (2013)
Nejsem sice žádný fanoušek F1 ale tohle mě dostalo. Výborný film. Kam se nato hrabe Formule se Stallonem.
Gravitácia (2013)
Největší průšvih roku, co se týče koupě filmu i samotného filmu. Bez děje, bez nějaké zápletky, nějaká pidi akce tam sice je ale nevím proč tolik povyku kvůli ničemu. Dvě hvězdy a to sem se musel hooodně přemlouvat. NUDA, NUDA, NUDA!!!