Recenzie (38)
X-Men: Posledný vzdor (2006)
Fantasy film, který už nikdy nechci vidět. Efekty skvělé, jinak nuda a nuda. Je to přesně ten případ, kdy i nákladný film potřebuje dobrý příběh, který jsem moc neviděl.
Tajomstvo diára (2004)
Stacy by ráda znala minulost svého přítele Dereka. Nechá se přemluvit svou kamarádkou a nahlédne do jeho elektronického diáře. Když postupně odhalí jeho bývalé partnerky, dostane šílený nápad poznat je osobně. Její poznávací výzkum se ale začne hroutit ve chvíli, kdy se s jednou z jeho bejvalek spřátelí. Konečně pořádněj film i o Palmu. Vlastně Palmova hlavní role. 1. ... no jóóó - ženský ... lustrují mobily 2. překlad názvu filmu je dosti ... mimo, ve filmu žádná černá skříňka NENÍ jde o e-diář (stříbrný Palm v černém obalu) - ach jo jestli to mělo být nějaký zajímavý ... tak nebylo. Stačilo by třeba : "Malý černý diář" ale prostě BlackBox byl víc elektronickej 3. zajímavé je jak jedna holka (kuchařka Joyce) s Palmem umí a beamuje si aplikaci a druhá (Stacy) neumí a říká já jsem v tomto panna (palmová panna=vtipnej překlad) No, ale jinak Stacy s Palmem umí hlavně vyhledávat informace v kontaktech a fotkách 4. Stacy ale není zase tak úplně mimo a ví, že když se Palm vybije musí do kolíbky 5. Stacy a Barb dokonce udělají HotSync - v USA jsou ženský přec asi jinde Stacy & Barb 6. Ve filmu hraje Lulu, která o Palmu nic, ale už kvůli ní se film vidět dá: Lulu & Stacy (Josie Maran a Brittany Murphy) Škoda že Brittany Murphy už není.
Rollerky (2009)
Skvělý film, který mě zaujal tímto u nás neobvyklým dostihovým sportem na kolečkových bruslích. Docela bych si na takové ženské sportovní utkání zašel. Nejlepší byla ta "Nemilosrdná Barbie".
Od súmraku do úsvitu (1996)
Slabý film, u kterého jsem se ale zasmál. Scénka s blbečkem v autě "chtěl bys mi vy... ku.. ?" :-)
Takí normálni zabijaci (1994)
jj já taky miluju Juliette Lewis - krásná scéna kdy je vysvobozena od rodičů řezníkem a výborná je ve filmu "Od soumraku do úsvitu" - film blbej ale scénka s blbečkem v autě "chtěl bys mi vy... ku.. ?" a taky ve filmu "Vyfič!" ...
Kone sa taktiež strieľajú (1969)
Tak tento film jsem viděl v pradávné minulosti ještě za totality, kdy úspěšně "nastavoval zrcadlo buržoazní společnosti kde dolar je alfou a omegou života" :-)
Služobníčkin príbeh (1990)
Totalitní orwelovský svět.
Jurský park (1993)
Ve své době jsem byl nadšený. Dnes opravdová klasika, možno vidět několikrát a nenudí.
Romper Stomper (1992)
To není pro labilní jedince. Násilí podobné jako v Mechanickém pomeranči.
Piaty element (1997)
Film začíná hodně dobře a pak začne trochu nudit. Nejhorší je návštěva "Ráje" a přihřátý komentátor s tím svým "je to zelený, bylo to zelený". Plavalaguna je i jméno laguny - zátoky v Poreči na Istrii v Chorvatsku (s filmem to asi nesouvisí). Film končí přes několik slabších míst docela zajímavě. Dobré efekty, skvělí herci (mimo toho zeleného). Pobavily mě ty "užitečné stroječky" - automatické vysavače a uklízeče, které se dnes dají už koupit :-) A ještě toto 4 elementy: voda, vzduch, oheň a země. 5 element : bude asi život, aktivovaný v závěru filmu láskou - nejde tedy asi jen o osobu dívky Leely.