Recenzie (5)
Život (2017)
dobrý, ale mohli mu aspoň trochu pomuchlat krovky, vždyť si je vyndal jako nic... už se těším na dvojku "LIFE - Pomsta z hlubin" a chci samopaly s ukazatelem munice jako ve vetřelci!
30 minút po polnoci (2012)
sračka
John Carter: Medzi dvoma svetmi (2012)
konečně, Toto byl pořádný film...
Súdny deň (2008)
Vždyť je to naprosto skvělé a hrozně šílené, ale hrozně se mi to líbilo! pochopili jste někdo význam černého "latexáka"? :D smích, krev, kosti, pečený maso prostě paráda :D
50/50 (2011)
I slza úkápla...5*