Recenzie (1 237)
Tekken 2: Kazuya's Revenge (2014)
Tohle dělá názvu Tekken jen ostudu. Z tohoto šoku se musím vzpamatovat, jsem vysílen, a to jsem u toho usnul...
13 duchov (2001)
Tak trochu šílenost, ale svým způsobem velice působivé a zábavné. Dá se i pochválit nápad i "ujeté" zpracování.
Best Night Ever (2013)
Ajajaj, špatně, všechno špatně. Tohle vzniknout nemělo, pánové S. A F. udělali chybu. Dávám 3 z milosti.
Smrtonosná zbraň 4 (1998)
I tento díl oplýval mnoha skvělými hláškami. Skvěle jsem se bavil po celou dvouhodinu.
Smrtonosná zbraň 3 (1992)
"V normální den bych tě praštil do ksichtu. Dnes je normální den." Opět film plný hlášek, i třetí díl se povedl na výbornou.
Živý mrtvý (2008)
K zamyšlení. Děly se fakt hrůzné věci, které si ani nedovedeme představit.
Waynov svet (1992)
"Waynův svět, Waynův svět. Nejlepší, nejlepší!!!" To mám v hlavě ještě teď. Bláznivá komedie, která se chvíli tvářila i parodicky. Nic jiného jsem od Myerse čekat nemohl.
The Stag (2013)
Mašina byl ze začátku na zabití a příšerně mi tam vadil. Pak jsem mu přišel na chuť a už to bylo fajn. Trochu jiná zábava, než bývá zvykem. A to dělá komedii malinko origální a lišící se od ostatních rozluček se svobodou.
Medzi vlkmi (2011)
Drsné podmínky, napínavý děj. Akorát to bylo moc dlouhé, objevilo se zde až příliš zbytečných dialogů, které bych buď zkrátil nebo úplně vynechal. Pak by se to vešlo do hodiny a půl a to by mi naprosto vyhovovalo.
Nežné vlny (2013)
Čekal jsem to daleko horší. Toto se ovšem trefilo do mého vkusu a humor ve filmu byl celkem častý a dokázal mě rozesmát. Scéna s velkýma houbama mě dostala, ta byla suprová.