Recenzie (12)
Blade: Trinity (2004)
Pro spoustu lidí byl Blade 3 velkým zklamáním, ale já mezi ně nepatřím. Cituju: Po kultovní jedničce a Hardcorové dvojce přichází neslaná,nemastná trojka. S tím souhlasím, ale jediná věc mi to tu vše vynahradila. Dvě nové postavy, které přibily a trochu scénář oživily. Zvlášť Hanibalovi hlášky. Bohužel i když pro mně není Blade zklamáním, ke svým dvěma starším bráchům má hodně daleko.
X-Men: Posledný vzdor (2006)
Tento film byl, pro mě největším zklamáním roku. Změnou režiséra se z filmu zaměřeného na vývoj postav, stalo hloupé akční Bčko. Až na pár výjimek filmu scházelo i inteligentní využívání schopností mutantů a nakonec ukázkové deus ex machina, které předvedla Jean. Uprostřed bitvi naráz skoro všechny zabila, tím boje ukončila a umřela. To už bylo i na mě moc. Jako akčí Bčko to ušlo, ale jako ukončení Singerovi serie, je to propadák.