Recenzie (15)
Vodník a Karolínka (2010) (TV film)
Pohádky moc nemusím, ale když už člověk sedí v kuchyni u jídla a má puštěnou televizi.. Tahle se dala vydržet a byla i místy zábavná (viz. lež má krátké nohy). Zvláště pak za Josefa Somra v roli vodníka si zaslouží i slušné hodnocení = 2*.
Macík (2012)
Sice dosti předvídatelné, ale přesto zábavné. Otázkou však je, o kolik je film nadhodnocen skvělým ,,méďou", protože samotný příběh je docela klišé. 3.5*
96 hodín: Odplata (2012)
Tak tohle byl bohužel omyl a ani nemá cenu rozebírat detaily, jelikož těch si najde každý dost. Myslím, že to mnohé (včetně mě) ani příliš nepřekvapilo když viděli, kdo bude film režírovat.. Film 96 hodin měl zůstat pouze u jednoho dílu, který snesl přísné měřítko. Je mi líto lidí, kteří uvidí dříve druhý díl než první, protože tenhle nepovedený pokus o pokračování bohužel vrhá špatný stín i na něj..
Táto krajina nie je pre starých (2007)
Jak píší ostatní - stylový, strhující! Film bez zbytečných efektů a super triků, jako by byl natočený před 20 lety.. Ale to je přesně to, co dělá z tohohle snímku skvělou a originální podívanou. A atmosféra v něm? dala by se opravdu krájet! Dvojice Bardem - Brolin vás nenechá zavřít oči ani na vteřinu.
96 hodín (2008)
Velmi kvalitní snímek našlapaný od začátku do konce. Při prvním shlédnutí jsem snad ani nedýchal. Když se na to člověk koukne víckrát tak nějaké chyby najde a ne vše je zcela logické.. ale přesto 5 * . Liam Neeson hraje fantasticky