Posledné recenzie (11)
Marťan (2015)
Nemam rada Damona ani filmy tociace sa okolo vesmiru... A napriek tomu som sa skvelo bavila... To snad hovorí za všetko
Gravitácia (2013)
okolo zeme letia úlomky zo satelitu a ničia jednu vesmírnu stanicu za druhou... našťastie ale vždy len tú na ktorej sa hrdinka nachádza takže môže isť na ďalšiu a ďalšiu... ludia vážne? toto vám príde reálne? ... jediné čo oceňujem je ten mindfuck s Clooneym ... 2* za krasny vizual ktorý ale pre mňa fakt nestačí
Hobit: Bitka piatich armád (2014)
144 minútová katastrofa v svete filmu... po prvých 10minutých (ktoré rozhodne mali patriť k druhej časti trilógie) prichádza to trápne- nič .... celé je to nudne, plytké, nelogické, preplnené zbytočnými a čo je ešte horšie nevysvetlenými zápletkami (Legolasova mama čo? ho lubila? krásne, sme radi že to vieme pre dej to bolo totiž velmi podstatné...) zhruba v polovici som sa pristihla pri tom že sa pri každej druhej scéne už len zúfalo smejem a dúfam že niekde na platne vyskočiť nápis ŽARTUJEMEEEE.. ale nič... a ak film plynie ďalej... pointy nechodia, bitky sú premrštene (beh po padajúcich kamenných kockách považujem osobne za "top", chuck noris sa môže strčiť) a ten milostní trojuholník ktorý sme nútený sledovať nekonečné minúty, je priam zúfalo otravný... všetko korunujú trápne odkazy na LOTR- chod a nájdi tuláka ktorého meno ti ale nepoviem... pšššt... halooo, VŠETCI TU VIEME ŽE JE TO ARGORN, JANSE?!? ... ACH JAJ! 2* za úctu k stredozemi a za skvelého, skvelého Freemana, ktorý by si zaslúžil aj 5 no réžia a strih mu to kazia...