Recenzie (137)
Kráľ Artuš: Legenda o meči (2017)
Tak preefektovanej film jsem dlouho nevidela. Hudba neskutecne rusiva, temer od samotneho zacatku jsem si prala, aby bylo ticho. Co se tyce pribehu, ani zdaleka nenaplnil me ocekavani. Miluji serial Merlin a tento pribeh ani zdaleka nepredci kouzlo serialu. Co se tyce stylu, chapu, ze to asi neni pro kazdeho.. no pro me urcite ne. Nezvykla jsem si az do konce. Cerna obrazovka na zaver pro me byla spasenim. Vyzvdihla bych mozna jej hlavni dva predstavitele - Jude Law to zahral skvele, od zacatku jsem mela chut ho zabit :-) Nevim co vic dodat, fantasy je muj oblibeny zanr, ale na tohle uz se asi nepodivam...
Hry o život: Drozdajka 1 (2014)
Stejne jako puvodni knihy, i filmy jdou postupne s kvalitou dolu...
Hry o život: Drozdajka 2 (2015)
Ta posledni pul hodina uz tam byt nemusela...
Piráti Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Pokud by to timto dilem skoncilo, bylo by to skvele!
Kráska a zviera (2017)
Tak do pulky filmu jsem mela spise rozporuplne pocity, ale odchazela jsem z kina s usmevem od ucha k uchu. Vec, ktera filmu dle meho nejvice skodi, je ten zpev. Narozdil od Popelky nebo treba klasickych animaku typu Na vlasku apod. tu zpev neprirozene zasahuje do deje a pusobi neprihodne. V urcitych chvilich jsem si prala, uz aby ten zpev skoncil. Hlavne v prvnich minutach. Jak ale na zpevu trochu ubrali, stala se z toho opravdu nadherna zalezitost a uz se moc tesim, az se na to budu moct podivat znovu. A mimochodem, ty saty jsou bozi!
Logan: Wolverine (2017)
Znovu bych to určitě vidět nechtěla. Ale jinak to opravdu stojí za to.
X-Men: Budúca minulosť (2014)
Na to, jak byly první díly docela povedené, je tohle naprostá slátanina, která nedává smysl, ať nad tím přemýšlíte sebevíc. Člověk si k tomu musí vymyslet nějaký mezipříběh, kterým by si v hlavě srovnal všechny ty nesrovnalosti. To ale na filmech nesnáším. Takže pro mě ne-e.
Star Trek: Do neznáma (2016)
Jak dobrý může být film, když u něj v půlce usnu? Akce, akce, zase akce, akce, akce, jen akce... Takže nuda. Asi tomu chyběl charismatický Cumberbatch.
Doktor Strange (2016)
Nebýt Benova nekonečného charisma a vtipu, zdaleka by film nebyl tak dobrý. Příběh žádný zázrak a efektů spíš na škodu. Někdy více je opravdu méně - zde platí dvojnásob!
Dexter (2006) (seriál)
Az na 3. Sérii naprosto vydařený seriál. Malo který zvládne 8 sérii bez toho, aniž by to od půlky stalo za prd. Dexter si drží napinavost az do úplného konce, který teda... SPOILER byl malilinko pres caru. Skoro bych si i řekla, že to k tomu patřilo.. Ale já na ty depka konce moc nejsem. Aspoň jeden z tech osudu mohli tvurci ušetřit. Milující rodinku v Argentině nebo nadějnou detektivku. Oba nemuseli takhle zničit. Ale jinak... Parádní podívaná! Mimochodem... Nechapu, co se komu na poslední sérii nelíbilo. Určitě tam byli slabší série (třeba výše zmíněna třetí).