Recenzie (127)
Tajomstvo múmie (2010)
Jakoby, nejdriv jsem chtela dat nejhorai hodnoceni, potom jsem zacala premyslet o jedne hvezde a skoncilo to dvema **. Sympaticky, oddychovy film pro ty, kteri maji radi temata Parize na pocatku stoleti a rizjute starovekkym Egyptem. Lip, nez film, by ten pribeh byl ale zajimavejsi na papire v podobe dobrodruzne knizky. Film provazi pekna hudba.
Krajčírka (2015)
Zajimavy film s dobrym obsazenim. Moc pekny soundtrack.
Bojíte se tmy? - Série 6 (1999) (séria)
Nostalgie z detstvi :) poradne uz nevim, o cem to presne bylo, ale vim, ze me to bavilo.
Wonder Woman 1984 (2020)
Prvni dil se mi libil mnohem vic.
Jedna za všetky (2014)
Po delší době komedie, která mě chytla od začátku a bavila až do konce. Nic náročného, zkrátka sympatická odreagovačka ke kafíčku. Aneb když jsi sama doma a máš relax u telky. Holčičí záležitost.
Som sexi (2018)
Moc sympaticky film ke kaficku :) holcici zalezitost.
Beznádejne zamilovaná Lola (2012)
Zbytecny film. Ztrata casu. Nuda.
Unesená (2012)
Jedna hvezdicka a to pro jedinecnou Amandu Seyfried, bez ktere, by tento film nestal za pozornost.
Hviezdne vojny VI - Návrat Jediho (1983)
Nemam slov! Star Wars me absolutne ohromilo! Legendarni filmy!! Legendarni charaktery!! Legendarni pribeh!!
Mank (2020)
Sorry, ale ani bajecna Amanda Seyfried ani based on real event neposunuli tento film na vyssi level.