Recenzie (34)
Možná, miláčku (2000)
Zajímavý film o životě při kterém si člověk uvědomí, že vlastně nejlepším příběhěm je sám život. Dle mého názoru se Hugh Laurie na tuto roli opravdu hodil. Mám ho spíše zafixovaného jako Dr.House, ale tato role mu sedla. Co dodat? Snad jen to, že ikdyž mě film bavil. Stále mi v něm něco chybělo, aby dosáhnul na onou metu 5* :-)
Mestečko Heuréka (2006) (seriál)
Oddechový a zábavný sci-fi seriál, který si rozhodně zaslouží pozornost.
Občiansky preukaz (2010)
Krásný snímek o nedávné době, kterou znám pouze z úst svých rodičů. O době kdy člověka drží nad vodou snad jen láska, alkohol a revolta. Shledávám to tedy povedeným okénkem z historie za 4* :-)
Skutočná guráž (2010)
Jeff Gridges stejně jako ve snímku Crazy Heart nezklamal! Už dlouho jsem neviděl žádný western a jsem rád, že jsem po dlouhe době mohl viděl právě tento! Rozhodně to nebylo marnění drahocenného času. Tudiž 4* :-)