Recenzie (671)
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
Další ze série marvelovských srágor. P
Sametoví vrazi (2005)
Nejlepší porevoluční kriminální film. Škoda jen, že se atmosféru a celkové zpracování nepodařilo zasadit do raných devadesátek. Ale i tak výborná podívaná
Sepultura: Under Siege (Live in Barcelona) (1991)
Neskutečný nátěr v podání brazilské metalové legendy
Uloupené Kosovo (2008) (TV film)
Snad se díval i humanitární bombardér Vašek Chrchel Havel. Zakrslý lokaj a fanoušek bombingu civilního obyvatelstva. Rádoby marlborový disident a porevoluční ochránce komoušů. Stydím se za to, že naše republika tohle všechno schvalovala…zkrátka se z Česka stal zbabělý lokaj a slouha.
Na lovu (2021) (relácia)
Dobrá vědomostní soutěž. Riskuj to sice není, ale k rychlému procvičení znalostí fajn. Akorát se nemůžu zbavit dojmu, že lovec v jednotlivých duelech odpovědi zná dopředu a teprve až ve finálovém kole musí spoléhat na své znalosti. S
Sanitka 2 - Epizoda 7 (2013) (epizóda)
Realita bez obalu….jiní nebudou Palec nahoru.
Zákon a poriadok: Špeciálna jednotka (1999) (seriál)
Špičkový seriál. Jeden z nejlepších, ne-li nejlepší, jaký kdy byl v Česku vysílán
Cesta draka (1972)
Epický duel mezi Brucem Lee a Chuckem Norrisem. Kdyby už nic jiného, tak tohle je důvod proč to vidět.
Sanitka 2 (2013) (seriál)
Jandera na cca 83 nevypadá. Tohle tvůrci moc nedomysleli
Ako sa stavia sen (2007) (relácia)
Působí to nepřirozeně, nuceně. Ale odráží to tehdejší styl televizních pořadů tohoto formátu. Tzn. rádoby vtipný, lehce retardovaný Cejnar s tehdejším trendy gay účesem, skotačící osazenstvo.