Recenzie (305)
Doodlebug (1997)
Ve 3 minutách je toho k zamyšlení mnohem víc než co se objeví v 90% filmů během 3 hodin.
Skrotená hora (2005)
Zapomeňte na předsudky nebo naopak protěžování filmu, kvůli tématu tj. vztahu dvou mužů. Toto je geniální herecký koncert hlavních protagonistů.
Princezná pre draka (2011)
Málokdy se mi stane, že pohádku nedokoukám, ale tohle byla tak zoufalá nuda, že jsem radši přepnula televizi na starou dobrou klasiku.
Divoký anjel (1998) (seriál)
Jedna hvězda za znělku, kterou jak jsme dnes zjistila si pamatuji i po více než 10 letech. Jinak už v té době, kdy to dávali (tj. mých zhruba 8 let), ve mě tento seriál vyvolával neodolatelnou touhu jít co nejdál od jakékoliv televize.
Tajomstvo starej bambitky (2011) (TV film)
Jediný problém vidím v tom, že do pohádky to má velice daleko.
Grinch (2000)
Viděno s českým dabingem, tj. chvílemi naprostá katastrofa... Předpokládám, že v originále to bude daleko lepší, ale film mě nezaujal natolik, abych si to v originále sehnala.
The Guild (2007) (seriál)
Ve své kategorii je to jasná špička. Je fine jednou za čas narazit na něco originálního. :o)
Ešte sa môžeš vrátiť (1997)
A to mu jen praskla hadička. Kdo by to byl řekl, co se z toho vyvine. No došlo to tak daleko, že posledních 10 minut filmu dostala moje bránice pořádně zabrat, i když situace rozhodně k smíchu nebyla. :o) Mimořádně zajímavý film.
Věřte nevěřte (1997) (seriál)
Když já se jako malá tááááák moc bála!
Trinity Blood (2005) (seriál)
Dokoukáno do šestého dílu a bohužel mi to dále nestojí za stahování. Přijde mi to jako neskutečná směs mnoha prvků. Jako kdyby se autor pokoušel smíchat vše, co zrovna letí do jediného seriálu. Možná to bude v dalších dílech lepší, ale bohužel já nemám náladu se k nim dostat. Nezábavné, rozsekané díl po dílu. Za mě ne.