Recenzie (154)
Piráti Karibiku: Truhlica mŕtveho muža (2006)
Celkom slušna zábava ale v porovnani s jednotkou určite neobstoji!
Piráti z Karibiku: Prekliatie Čiernej perly (2003)
Prijemna dobrodružna zabava! pravý piratsky film so super hrdinom Johnny Deppom!
Pištolníci (1993)
PRI TOM FILME SOM VYRASTAL! DAVALI TO ESTE NA CABLE PLUS! TO BOL PROGRAM!
Podraz (1973)
tieto dva Redfordo-Newmanovky milujem! Butch Cassidy a Podraz su naozaj dokonale filmiky!
Policajt zo škôlky (1990)
najlpešia Arnoldova comedy!
Pomsta Jackieho Chana (2004)
DOST DOBRY FILM! KILLER A VOLAVKA 2 A 3 SA PODLA MNA NECHYTAJU!
Pomsta Ružového pantera (1978)
je to bohužial riadna slabota. humor tu chyba sakramensky! a nezachrani to ani moj oblubenec Peter Sellers...tak tak tak...velka škoda! dve hviezdičky davam za dobre zohraty uvod a za Sellersa.
Posledné dni (2005)
Budem asi jediny čo tak vysoko ohodnotil ten film ale mne sa to páči. Chápem ak to niekto nemohol stráviť. DIvák ktorý nechápe hlavného hrdinu nechápe ani film. Ako Cobainov fanúšik by som síce film o ňom natočil úplne ináč ako Gus Van Sant. Dal by som do toho všetky prvky spojene s Cobainovym životom. Drogy, koncerty, ťažke detstvo. Avšak páči sa mi aj tento štýl. Van Sant tu rozpytváva vnútro legendárneho lídra kapely Nirvana. Ako samotný Cobain aj film je tak trochu cákly a psycho...Skvelá kamera ktorá nám nedovoluje naplno si vychutnať hercovu tvár navodzuje pocit akoby by tam bol skutočný Cobain. Hlavne v scéne keď si pripravuje raňajky s cigou v ústach. Hudba navodzuje stiesnene pocity a kostolné zvony ohlasujú blížiaci sa koniec hlavného hrdinu. Blake je temny ako jeho meno a nikto nevie kym chcel byť a kým ešte mohol byť. Snaží sa nam to povedať zo záhrobia ale nikto ho nepočúva. Je tu film ktorý bojuje proti zmodernizovanému filmovému svetu. Aj keď neuspešne ale v mojom srdci je víťaz. A skvelý záver filmu vas naozaj nenechá kľudnými...Tak to naozaj bolo onoho apriľového rána keď si Kurt Cobain rozflákal lebku na kašu...Majte úctu...Táto legenda stojí za to...Odporúčam pre vytrvalých filmových fajnšmekrov...
Posledný akčný hrdina (1993)
trochu divný film ale celkom zabavny a patri ešte k tým starym Arnoldovym.
Pravdivé lži (1994)
veľmi vydarený film! patrí k tým menej znamym od Arnolda ale určite patri k tým lepším od Arnolda!