Recenzie (238)
Sledování (1998)
Ta pointa je dokonalá.
Kukuška (2002)
V jednoduchosti je krása.
The Lords of Salem (2012)
Největší zklamání Roba Zombieho.Průběh filmu dobrý,ale pointa mizející do ztracena s pokusem dát tomu uměleckou hodnotu,nevyšla.
Mama (2013)
Moc umělecky a detailně propracovaný duch,někdy stačí udělat pár zvuků a oči ve skříni a účinek je dvjonásobný.Ten konec je škoda komentovat,špatný.
Imaginaerum (2012)
Opravdu mám tento druh filmu rád,ale toto jsem ani nedokoukal.Snažilo se to být tak moc zajímavé,až to bylo o ničem.Bohužel,nápad byl pěkný.
Jack Reacher: Posledný výstrel (2012)
Tak to byla naprostá sračka.Donutil jsem se to dokoukat,ale byla to chyba.
Wrong (2012)
absurdně absurdní
V údolí Elah (2007)
Moc amerických vlajek,ale potěšilo mě,že někdo natočí film,kde je vidět jaký jsou zelený hlavy vypatlaný a za velkou louží dvojnásob.Zápletka byla fajn.
Pořádná rána (2007)
Taková parodie na komedii.
Antiviral (2012)
Co to ksakru,co to bylo?!