Recenzie (111)
Star Wars: Epizóda III - Pomsta Sithov (2005)
Zatímco předchozí 2 filmy nové trilogie byly celkem průser ze scénáristickýma dírama jak prase, tak třetímu filmu už nechybí osudovost a George "hračička" Lucas se konečně našel a je tam i kouzlo původní trologie.
Zločin (2011) (seriál)
Zatím čtyři hvězdy, ale teď už spíš 3 a půl, protože mi druhý případ nějak vůbec nebere a začínám se nudit, takže na konci čtvrté série dost možná půjdu s hodnocením níž.
Kruh (2002)
Trochu dost děravý příběh, který si pomáhá scénáristickýma berličkama. Nedivím se, že film byl parodován ve Scary Movie.
Hacksaw Ridge: Zrodenie hrdinu (2016)
Zas tu je ten americký patriotismus, ale co jiného od Mela čekat? Jen si neodpustím poznámku k herci v hlavní roli. Poprvé jsem si ho asi všiml ve Spidermanovi a už tam mi přišel odporný. Žvatlá jako mentál a když neví, jak něco zahrát, tak se usměje jako Průša z vedlejší vesnice. Sepišme petici, aby ukončil filmouvou kariéru, prosím!
Piknik na Hanging Rock (1975)
Stačí vidět úvod a závěr filmu a tak si říkám: "K čemu tam ta prázdná hodina a půl oxiduje?" Možná, že za nízké hodnocení může i můj odpor ke skalám, který jsem si vypěstoval v jedné české pohádce(Třetí princ), která byla opravdu strašná.
Inland Empire (2006)
Objektivně za 3, ale musím jednu přihodit, protože mi to vykousalo do mozku díru a něco ve mě zůstalo. Film by mohl být o hodinu kratší, aby mezi silnýma scénama nebyla uspávací dlouhá mezera. Nejsilnější článek filmu herecký výkon Laury Dern. Bohužel největším zklamáním samotný David Lynch. Občas tam byl záblesk geniality, ale s takovou látkou, co měl k dizpozici, mohl natočit režisér jeho formátu daleko lepší film. Škoda, mohl si alespoň napsat nějaký scénář.
Black Books (2000) (seriál)
Sitcom s typickým humorem Dylana Morana. V dlouhých chvílích zabaví. Mam za sebou 2 sezony a shlédnu i třetí. Nemůžu se ale ubránit dojmu, že v tom seriálu něco překáží. Jestli jsou to postavy... Bůh ví. Preferuju sólová Dylanovo vystoupení, kde na nás hodinu chrlí jednu perlu za druhou a jeho humor lépe vynikne.
Deň nezávislosti: Nový útok (2016)
Nový Den nezávislosti nás krásně připraví na prezidentování Hillary Clintonové a jejího manžela Billa vytáhne z odpočinku. K jeho smůle nebude tentokrát dělat skvrny na šatech Moniky Lewinské, ale bude trpět na telepatické schopnosti a stane se z něj válečný hrdina. Ostatní šulini v hlavních rolích vydávají zvuky jak z laciného porna: "Wow! Nice! God!" To je tak, když zachraňování světa je vašim koníčkem.
Sexy party (2002)
Až pes s přeplněnýma koulema mi připomněl, že jsem toto veledílo kdysi viděl a úspěšně zapomněl.
Ja som ty a ty si ja (2006)
Už několikátý film o záměně. Na tento se dá koukat zejména kvůli Samaire Armstrong, která je těžká sympaťanda.