Posledné recenzie (8)
Ženy v pokušení (2010)
Do kina jsem šel bez očekávání, ale pobavil jsem se. Na český film to bylo dobrý a dal bych 3,5 *, ale že j to domácí tak ****.
Valkýra (2008)
Bohužel to pro mne bylo zklamání, znal jsem děj a i přes dobrou filmařskou práci to pohřbil Cruise.
Lietam v tom (2009)
Čekal jsem hodně a bylo to ještě lepší. Super herecké výkony, skvělá hudba a mírná melancholičnost mne dorazila. Za mne 100%