Recenzie (127)
Shrek 2 (2004)
nejlepší ze všech Shreků, sice neoriginální zápletka ale dobré vtipy, výborný soundtrack a grafika.
Desperado (1995)
Spoustu akce a střílení, kytary se zabudovanými kulomety... docela bez chyby :)
X-Men: Wolverine (2009)
Spoustu akce, dobré efekty a především Gambit :D a také se lidstvo co nečte komiksy konečně dozvědělo jak se Logan skutečně jmenuje :)
X-Men: Prvá trieda (2011)
Velice slabé, mladí hrdinové jsou téměř neznámí, celkový dojem že to bylo prostě dost divné... dal bych tři hvězdy kdyby to nebylo pokračování tak skvělé série. Dost zklamalo!
Asterix a Obelix (1999)
Pěkně natočené, vtipné a né tak dětské jako sequely.
Avengers: Pomstitelia (2012)
Asi nejlepší akční film co jsem kdy viděl. Výborná kamera, skvělé efekty, vtipné a časté vtipy (v akčních filmech jsou často trapné), vyhýbá se dnešním klasickým zápletkám a díky špičkovému soundtracku Alana Silvestriho plně vystihuje monumentalitu nejlepšího komiksového týmu superhrdinů. Ale stejně musím filmu vyčíst hrubou chybu a to v tom že se i v akčních scénách hrdinové oslovovali civilními jmény, a ne těmi hrdinskými!
Riddick: Kronika temna (2004)
velice podcenovaný akční film, neobsahoval dnešní již klasické zápletky, dokonce ani romantika tam nebyla, a hlavní hrdina vlastně nebyl ani hrdina. Doporučuji