Recenzie (28)
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
Ale ano ma to "gule". Mozno trosku malo priestoru pre vsetkych drsnakov ale zaplat panboh aj za to. Hlasky, akcia a dokonca aj "ako v Bulharsku natoceny direct-to-video sit" sa mi pacil. Vsetci su to ikony pravej akcnej klasiky a mat ich pokope je zazitok ... Cas sa neda zastavit ale dedkovci maju stale guraz:) a to je super ... Dakujem Slyovi za to, ze sa vobec nieco taketo zrealizovalo ... " Na Billyho" ...
Bojová loď (2012)
tak to je utok az na dva zmysly...obraz a zvuk su jasnou dominantou...to ostatne je vlastne len navyse /az to tam samozrejme je/...a kedze taketo filmy je treba, aby sme nezabudli co je blockbuster, tak sa mu tesim...oddychol som si a ani to AC/DC mi nevadilo...po Dni nezavislosti, Armaggedone a Transformeroch celkom v poho nasledovnik...
Kronika (2012)
ale ved ano ... priaznivci Rosamunde Pilcherovej si na svoje urcite nepridu...ale ti ostatni co maju zmysel pre nadsasku a pasu si oci na kvalitnych efektoch sa mozu kochat ako ja ... malo to dobru gradaciu a celkovy napad je pre mna prijemnym prekvapenim ... taketo mozem ... asi to nebude casom filmovy klenot ale vzhladom na rozpocet a styl mi to pripominalo /a to len v dobrom/ Blair Witch ....
Legenda o Pekelné bráně (2011)
straaasna nuda... nemalo to takmer nic...ani dej, ani gradaciu, ani akciu /ak neratam smiesnu prestrelku za salonom/, ani myslienku...ale vlieklo sa to dlho a stale som cakal co vlastne z toho bude... a nic ... ta jedna hviezdicka je za kulisy a zubarske kreslo s doktorom ...inak film bez ktoreho sa urcite zaobidem...
Mortal Kombat (1995)
Uf tak teda neviem... ked som pred 17 rokmi usadal v kine do kresla tak sa na mna vyvalil uz od zaciatku rachot a akcia v sice beckovom baleni ale taka intenzivna ze som sa az blahom usmieval....film je kvalitativne niekde inde ale zabava ohladne na tu dobu to bola super...uzil som si Raydena a tesil sa na kazdy novy "combat".... nebol digital a ani 3D a predsa to fungovalo....netrebalo rozmyslat a ani zadok ma netlacil lebo vsetko bolo rychle takze cas som nevnimal... preto 4 a pol....
Matrix (1999)
pol roka som cakal na tento pocin od zhliadnutia prvej uputavky v kine...ale oplatilo sa...predcilo to moje ocakavania vo vsetkych smeroch...napad, akcia, hudba, efekty, obsadenie hercov a vobec tak nejako sa to stmelilo do dokonalosti....tento filmik predbehol dobu a ukazal kam sa v buducnosti bude uberat filmovy priemysel...pri niektorych akciach mi padala sanka...film ma uz cez 10rokov ale pozerat sa da stale....dokonca este teraz je vyrovnanym superom mladsich pokusov o podobny zaner /Pociatok a pod/.
Hra o trůny (2011) (seriál)
nedalo sa od toho odtrhnut..... po pozreti prvej casti som musel vidiet druhu potom tretiu atd. az prisla desiata a cakanie na dalsiu seriu....vyborni herci, vyprava, dej, hudba a vobec kopa intrik a podrazov dokonale premyslenych okorenenych akciou, ktora prisla vzdy vtedy kedy mala.....dakujem HBO a tesim sa na "Stret kralu".....
Spartakus (2010) (seriál)
adrenalinova pastva pre oci a usi, ktora sa na nic nehra a neboji sa scen, ktore by sme v podobnych serialoch nikdy nevideli.... krv, sex, nasilie v kontraste s charizmou Andyho Whitfielda, ktory teraz bojuje iny dolezitejsi boj.....