Recenzie (390)
Vrchní, prchni! (1980)
výborná komedie, která se bohužel hraje příliš často...
Nebo nad Berlínom (1987)
jeden z nejlepších filmů, jaké jsem kdy viděla. Přemýšlela jsem o něm asi 5 hodin. Kontrast mezi "životem" a životem je nádherný. Někdo řekne, že barevná část se k filmu nehodí, ale to je totální nesmysl. doplňují se perfektně - jako Jin a Jang!OPravdu skvělý snímek pro diváky, kteří rádi myslí!
Kabaret (1972)
Skvelé naprosto skvelé... lisa minnelli opravdu umí! Výborný scénář, hudba... podobný pocit u muzikálu jsem měla snad jen u Moulin Rouge!Ale tohle je jasně lepší příběh
Ghost Dog - Cesta samuraja (1999)
rozhodne ne tak dobré jako Mrtvy muz. Obcas prilis nudné... oceňuji některém výborné nápady, ale uprimne mi to moc nesedlo..
S čerty nejsou žerty (1984)
Pro mě jasná jednička! Ježiš, já jsem tak ráda, že se vám to líbí! Konečně spřízněné duše! Vladimír Dlouhý a Ondřej Vetchý jsou skvěle sehraná dvojka. A ta hudba!
Záhada hlavolamu (1969) (seriál)
Nej adaptace Foglara
Lotrando a Zubejda (1996)
roztomilé! je pravda, že jsou lepší pohádky, ale vzpomeŇte někdy na Zdeňka a dáte 5*
Arachnofóbia (1990)
v sračkách s lezoucím(létajícím, zmutovaným) zvířectvem nadprůměr
Twister (1996)
jenom za ty triky...
Bláznivý príbeh Robina Hooda (1993)
Vždyť je to sranda... pravda, nejsou to Žhavé výstřely ani bl. střely... ale na druhou stranu to rozhodně nejsou Drákuloviny!! Nemůže to být tak blbé - tahá z toho gagy i SHREK