Recenzie (29)
Temný rytier (2008)
You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.
Matrix (1999)
There is no spoon.
Pán prsteňov: Spoločenstvo Prsteňa (2001)
For the time will soon come when Hobbits will shape the fortunes of all.
Indiana Jones a posledná krížová výprava (1989)
Nazis. I hate these guys.
Stratené v preklade (2003)
The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you.
Vraždy v kruhu (2015) (seriál)
Uplně mě to přestalo zajímat a ani Ivan Trojan to nezachrání. Je to mdlé, bez nápadu, nezajímavé postavy a jejich vztahy, které mě vlastně vůbec nebaví sledovat. A to "obohacení" o zvěrokruh je vyloženě směšné. 40 minut dílu se vyšetřování obejde bez zvěrokruhu, pak se to zmíní v jedné blbé větě, aby se neřeklo, a je vymalováno. Nemluvě o tom, že je to bráno jako seriózní součást vyšetřování... Takhle ne.
Detektívi od Najsvätejšej Trojice: Prípad pre exorcistu (2015) (seriál)
Tohle bylo opravdu dementní. Netuším, jak s něčím takovým mohli přijít Hřebejk s Jarchovským.
Whiplash (2014)
Intenzivní!
Star Wars: Epizóda V - Impérium vracia úder (1980)
If you only knew the power of the dark side...